Pagina 2 van 2

Re: K8DE vs. K8ZE (JDM K8)

Geplaatst: 11 mar 2014, 19:16
door JForce
SkippyMX3 schreef:Heeft een curved neck ZE ook al 196 pk?? Ik dacht dat die rond de 180 zaten

En waar staat J spec eigenlijk voor??



Indien je een curved neck ZE uit japan (en dat is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig als de koppen code checken) hebt zal die rond de 190pk zitten.

Maar goed wat er echt toe doet is het aantal pk wat overblijft op de wielen.

Re: K8DE vs. K8ZE (JDM K8)

Geplaatst: 12 mar 2014, 19:19
door matthyssie
Zo'n KFZE 170 pk lijkt me eerlijk gezegd veel vetter dan een KLZE. Lekker toerengretig en past beter bij de auto vind ik. 2.5V6 is een beetje 'too much' naar mijn mening.

Iemand zo'n blokje liggen toevallig? :mrgreen:

Re: K8DE vs. K8ZE (JDM K8)

Geplaatst: 13 mar 2014, 19:43
door JForce
Denk niet dat je die gaat vinden.

Je hebt nog meer kans m zelf te "maken".


2.0 liter blok van een 323f + KL31 nokken assen + 10:1 zuigers. + Tune.


Hoezo is een ZE niet toerengretig dan?

Re: K8DE vs. K8ZE (JDM K8)

Geplaatst: 13 mar 2014, 20:50
door matthyssie
Dat zeg ik niet :mrgreen: