welke velgen?? ( help plz)

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

welke velgen?? ( help plz)

Bericht door turbulence »

wil dus andere velgjes onder de mx gooien binnenkort, en heb wel paar op oog die ik mooi vind.

graag jullie reactie, of evt een ander mooi alternatief.

wil dus in iedergeval 17'' hebben, nu heb ik eens zitten zoeken, en heb paar gevonden die ik wel mooi vind...

ze komen onder een zwarte mx3....

devino Intake:
Afbeelding

BSA Excellent:

Afbeelding

Zillion Rock:

Afbeelding

oxygen velgen vind ik ook wel strak, maar heb al meerdere mensen hier en bijv op senshi al gezien met deze velg. daarnaast kan ik hem ook haast niet te koop vinden

iemand eventueel nog een mooie velg die leuk staan onder de mx ( ja weet het, er zijn zoveel..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

elke velg staat onder je mx-3... tis maar net hoe je erop kijkt!! de een vind die velg super.. de ander niet! je krijgt mij bijvoorbeeld ook geen spoiler aangesmeert.. puur omdat ik alles behalve de orginele niet mooi vind, de ander kwijlt weer helemaal al ziet ie een spoiler zo groot als 2 barkrukken op elkaar!! dat is dus ook een kwestie van smaak!! kijk wat je al zegt.. het stikt van de velgen maar je moet er een nemen die je zelf mooi vind!! ik heb nu dus de 18" OZ titan.. vind ik een geweldigge velg!! maar er zulle zeker mense zijn die van hun levendagen die velg niet zouden kopen :)

en over die oxigin velg.. wat maakt het uit al hebbe wat mense op senshi die velg, het wordt naar mijn mening wat anders als er 30 wagens in jou regio rondrijde met die velg.. dan wordt het een beetje te "wannabe oxigin velg hebber"

dus ik zou zeggen zoek op i-net naar mx-3's en kijk welke velg je mooi vind!! en al wil je dan een velg die weinig mense hebbe raad ik je aan op www.cardomain.com te zoeke!!

maar dan toch nog even de velg die ik zou nemen als mijn titans niet bestonde!! dan werden het deze van konig, weet zo het type niet!
Afbeelding

succes! :biertje:
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Arjan heeft gelijk, je moet gewoon nemen wat je mooi vindt en wat maakt het uit dat al een aantal mensen hetzelfde hebben. Ik ben zelf ook een beetje rond aan het kijken voor leuke velgen, en onder andere ook op Cardomain.com. Daar zie je mooie velgjes. Die van Arjan vind in trouwens ook super. :mrgreen:
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

Ik zou dan gaan voor Zillion Rock, maargoed het is een kwestie van smaak natuurlijk. Suc6 met je keuze
Afbeelding
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

De eerste velg zou ik voor gaan 8)

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

martinenijenhuis schreef:De eerste velg zou ik voor gaan 8)

Groetjes M&M


Eens... :bier:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

jah, dat waren ook mijn favo's moet ik eerlijk zeggen...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Ron Mx-3
Pilot
Pilot
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 mar 2005, 12:50
Locatie: Leende
Contacteer:

Bericht door Ron Mx-3 »

En als je wilt zien hoe ze er uit zien onder een mx3 kijk dan op Senshi bij leden 2 fast 2 robbie :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ron Mx-3
Pilot
Pilot
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 mar 2005, 12:50
Locatie: Leende
Contacteer:

Bericht door Ron Mx-3 »

2 fouten van mijn kant..EN hij is hier ook lid EN het zijn volgens mij niet dezelfde..Lijkt er btw wel op...mooie velg( velg 1)
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

Ron Mx-3 schreef:2 fouten van mijn kant..EN hij is hier ook lid EN het zijn volgens mij niet dezelfde..Lijkt er btw wel op...mooie velg( velg 1)


zijn dezelfde!
Plaats reactie