Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door DJ_MIKE »

Zo en weer terug van auto maxx snow power.

Wat begon het koud ze.
Sneeuw regen wind ik dacht echt op deze manier wordt het geen 12uur.

Maar na gezellig met ze allen koffie hebben gedronken werd het weer en stuk beter.
Dus lekker even overal kijken en weer even bij praten.
Na nieuwe gadgets te hebben gekocht en er kadotjes werden gegeven even lekker naar de baan actie gekeken.
Onze kleine Milan kwam met ze moeder en vader ook nog even langs.
En die keek ook ze ogen uit.

Toen we het toch weer koud kregen zijn we met ze allen nog even naar de Mac geweest.

Na het eten zijn we lekker vlot naar huis gereden -(ook de mijn red de 200 nog).

Nu lekker thuis op de bank na een erg leuke dag.
Iedereen bedank en tot de volgend meet.

PS ik heb geen foto.s gemaakt maar andere wel dus we zien de tegemoed
Gebruikersavatar
lenny-v
Moderator
Moderator
Berichten: 838
Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Dordrecht

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door lenny-v »

Was een super dag, jammer van de kou maar mocht voor ons de pret niet drukken.
Op de terugweg stond er een flitser tussen zwolle en amesfoort hoorde ik op de radio... succes met de 170km+ boete allemaal hahah :bier:
Harder dan 190 ging de mijne niet vanwege de winterbanden..bij gorinchem wel nog even een audi a1 op zn vingers getikt, hij kon niet harder dan 180 :mrgreen:

groejes

Lennart en marloes
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
Gebruikersavatar
Rooiepeen
Pilot
Pilot
Berichten: 771
Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Almere

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door Rooiepeen »

Ook ik heb uiteindelijk wel een leuke dag gehad. Had er wel zwaar de klote in met het weer. Maar dat heeft mijn dag niet verpest. Beetje ouwe hoeren, shoppen en racen is natuurlijk altijd leuk. Hoop dat de rest ontdanks het weer toch ook een leuke gezellige dag heeft gehad.

Next time Mazda Meet :mrgreen:

En vergeet je niet in te schrijven voor de Ardennen meet. Zo kan ik spoedig reserveren ;)

Het is niet veel maar dit is mijn inbreng van foto's en filmpje's :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://youtu.be/tD7LTAjiJKk

http://youtu.be/nrOPZhgyr38
MazdaMx-3 Kartkampioen 2012/2013
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door sjaakk91 »

Goeiedag.

Was een lekker dagje. Wel behoorlijk koud. Ik heb me wel lekker vermaakt. Ideeën opgedaan en veel bekeken. Op de terug weg lekker zitten toeren. Mike kwam die van jouw ook uiteindelijk op de 200. :mrgreen: Die van rooie is snel nu de bestuurder nog. ;) Op de terugweg schrok ik me wel dood van de klote jetta met zijn knipperende groot licht. Ik dacht eerst die waarschuwt voor flitser, totdat hij begon in te halen. Dacht fuck dat is een undercover. Gelukkig viel dat wel mee.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mazdamc
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:20
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Haulerwijk
Contacteer:

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door mazdamc »

Hallo, het was inderdaad vies koud.
Moest ook rustig aan doen, reed er zonder apk rond.. en er was zo belachelijk veel politie.
ben zelf niet het tt terrein zelf op geweest, net als vorig jaar.. maar weer lopen toerist uitgehangen bij de viaduct.
Heb jullie ook nog voorbij zien komen, weet niet of iemand van jullie een apart figuur hebben zien staan die wild en luidruchtig zijn duim opstak? Haha vast niet.
volgend jaar ook maar t terrein zelf op. Wil wel eens zo'n klze in t echt bewonderen. Gr Martin & Marloes
Afbeelding
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door SkippyMX3 »

mazdamc schreef:Hallo, het was inderdaad vies koud.
Moest ook rustig aan doen, reed er zonder apk rond.. en er was zo belachelijk veel politie.
ben zelf niet het tt terrein zelf op geweest, net als vorig jaar.. maar weer lopen toerist uitgehangen bij de viaduct.
Heb jullie ook nog voorbij zien komen, weet niet of iemand van jullie een apart figuur hebben zien staan die wild en luidruchtig zijn duim opstak? Haha vast niet.
volgend jaar ook maar t terrein zelf op. Wil wel eens zo'n klze in t echt bewonderen. Gr Martin & Marloes


Waarom ben je nie met de club meegegaan dan??
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
mazdamc
New member
New member
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:20
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Haulerwijk
Contacteer:

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door mazdamc »

SkippyMX3 schreef:
Waarom ben je nie met de club meegegaan dan??



Omdat het tot Zondagochtend voor mij onduidelijk was of ik heen zou gaan..
En opgeven = komen, dat is ook helemaal logisch.. maar ik wist dus niet helemaal zeker!
Had ik ook al gemeld.. was jij er ook dan Skippy?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Automaxx Streetpower Assen - 17 Maart 2013

Bericht door Be_Easy »

Beetje laat maargoed was nog behoorlijk chagrijnig dus vandaar.

Dag begon lekker om iets voor 6 in de wagen richting RLU. Daarna op ons gemak richting Putten gereden waar we Rooie op de parkeerplaats spotte.
Na daar even in de kou te hebben gestaan en wachten tot de rest aanhaakte richting TT gegaan. Was een leuke rit op die Klote clio na haha!

Hoef hier natuurlijk niet neer te zetten hoe ongeloofelijk koud ik heb gehad zondag maar dat mocht de pret niet teveel drukke.
Weer een hoop gelachen en nog wat ideeen opgedaan om het project mee voort te zetten.

Uiteindelijk besloten nog iets meer van de time attack te kijken dan de rest en ben met wat bekende uit Eindhoven richting huis gegaan.

Nog geen 10 minuten in de auto begon de ellende, meneer de motormuis begon met zn vingertje te wijzen en ik wist genoeg. schelden en schreeuwend achter hem aan naar de controleplaats.

10 DB te hard op de meting, meneer de agent wou me er nog even extra bij naaie op me kleine kentekenplaten maar dat grapje ging niet door. Daarna probeerde hij het nog te gooien op me sleepoog achter die te ver uit zou steken waarop meneer RDW zei dat doet jou trekhaak ook :duim1:

al met al na 2 x tanken een nog onbekend boetebedrag was het voor mij weer een mooie seizoensopener.

tot de volgende jongens! ( en dames natuurlijk :angel: )
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Plaats reactie