Profiel gegevens

Mededelingen namens de crew, en info omtrend de Mazda Mx-3 Club.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Profiel gegevens

Bericht door MX3V6_DH »

Beste leden,

Velen van jullie zullen de profielen op de voorpagina van de oude website nog wel herinneren:

Afbeelding

Op het nieuwe site kun je deze informatie kwijt in je gebruikersprofiel van het forum:

http://www.mazdamx-3.nl/mazdamx-3-forum/ucp.php?i=profile&mode=profile_info

Het bleek helaas zeer moeilijk om de profielinformatie van de oude naar de nieuwe site over te zetten. Wij willen jullie bij deze dan ook vragen om je profiel informatie opnieuw in te vullen en bij te houden. Wij zullen deze informatie namelijk gebruiken voor de bordjes die bij de grotere meetings altijd naast de auto's staan.

Mocht je niet precies meer weten wat je in je profiel op de oude site had staan, stuur mij dan een PB. Ik heb namelijk toegang tot alle oude profielinformatie en kan het je zo toesturen.

Alvast bedankt,

De mazdamx-3.nl crew
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Re: Profiel gegevens

Bericht door Jeffmx-3 »

Een klein vraagje :), ik wil mijn profiel volledig invullen, maar ben bang dat ik wat van mijn auto af moet halen xD, als ik alles ingevuld heb en wil bevestigen krijg ik namelijk de melding dat ik maar 1000 tekens kan gebruiken, blijft dit zo? Aangezien we op de vorige site meer dan 1000 tekens konden gebruiken, thnx alvast :D!
Gebruikersavatar
rhooft
Tech Support
Tech Support
Berichten: 205
Lid geworden op: 06 nov 2011, 21:49
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Profiel gegevens

Bericht door rhooft »

Jeffmx-3 schreef:Een klein vraagje :), ik wil mijn profiel volledig invullen, maar ben bang dat ik wat van mijn auto af moet halen xD, als ik alles ingevuld heb en wil bevestigen krijg ik namelijk de melding dat ik maar 1000 tekens kan gebruiken, blijft dit zo? Aangezien we op de vorige site meer dan 1000 tekens konden gebruiken, thnx alvast :D!


Ik heb de aantal in te voeren tekens verhoogd, je zult dit nu niet meer tegen komen denk ik.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Re: Profiel gegevens

Bericht door Jeffmx-3 »

Helemaal goed, profiel aangepast en past! Scheelt me een hoop sleutel werk om onderdelen er af en uit te halen, haha!

Bedankt!
Laatst gewijzigd door Jeffmx-3 op 14 jan 2013, 20:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Re: Profiel gegevens

Bericht door DJ_MIKE »

Jeffmx-3 schreef:
rhooft schreef:Ik heb de aantal in te voeren tekens verhoogd, je zult dit nu niet meer tegen komen denk ik.


Helemaal goed, profiel aangepast en past! Scheelt me een hoop sleutel werk om onderdelen er af en uit te halen, haha!

Bedankt!


Haha geen wonder dat je te weinig tekens had.
Alles staat er bijna dubbel in :roll:
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Re: Profiel gegevens

Bericht door Jeffmx-3 »

Oeps! Inmiddels bijgewerkt, maar had ze toch nodig haha! Tevens mijn laatste off topic post, nogmaals bedankt :P!
Plaats reactie