Turbulence

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Turbulence

Bericht door turbulence »

zal me ook maar eens een keertje voorstellen..

ben jeroen en woon in wolvega ( friesland)

heb net vorige week een mooie zwarte mx3 opgehaald waar ik zeer tevreden meeben..

ben heel wat van plan met de wagen, alleen eerst maar weer sparen, want de beurs is aardig leeg geraakt na de aankoop...

ben hier al een tijdje aan het neuzen, boel al geleerd over de mx3 ( boel technische mensen hier gelukkig, dat scheelt ;) ) en ik hoop alleen nog maar meer te kunnen leren

dus hoop hier zeker nog een tijd te komen, en misschien jullie ooit eens te ontmoeten of tegenkomen irl

Zow, en nu weer terug naar het bier en het gebak, want ben vandaag ook nog jarig ook nog

de groeten uit het hoge noorden :mrgreen: :bier:
Laatst gewijzigd door turbulence op 08 mar 2009, 20:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

welkom, al iets in de planning voor je mx-3?
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

zodra de financien het toelaten ;)

vind een beetje uitgebouwd wel leuk, dus komt wel een bodykitje onder
* skirts
* bumpers

maar niet te overdreven denk ik. vind de auto zo erg mooi ( origineel) en als ik soms die erg overdreven voorbumpers en achterspoilers zie dan vind ik het weer zonde.

straks eerst maar eens grotere velgen eronder ( nu nog standaard 15')

dan eens lekker omklappen in de car audio ( allerbelangrijkste haast wel voor mij) heb al een nieuwe HU gekocht ( pioneer 57.. ) die speelt nu nog op de standaard speakers, maar daar komt zeker verandering in..

openluchtfilter met CAI plaatsen. daarna eens kijken of er een ander chippie inkan, en laten rangen

andere uitlaat ( weet nog niet hoe of wat eigenlijk. mag wel een beetje overheersend zijn, maar wil de sound van de V6 iets meer laten uitkomen , dus denk niet dat het een stortkoker ofzo wordt wat er onder komt te hangen

verder interieur en kleine dingetjes;

* ander stuurtje
* andere stoeltjes
* misschien undercar neon of LED
* civic projectors
* anders zijknippers
* alarm of CV inbouwen

dus genoeg nog te doen in iedergeval...

direct anders maar een vraagje

Weet iemand ook met wat voor uitlaat je de V6 sound beter tot zn recht kan laten komen?

het mag wel beschaafd wat geluid maken, maar ik vind een overdreven asosound niet echt mooi..

die freeflow uitlaten e.d die maken wel veel herrie he? op wat voor merken kom je dan anders uit?

EPS lijkt me evt wel wat ,maar zijn die niet hardstikke duur ( denk wel dat je daar het mooiste geluid kan krijgen of niet?
Laatst gewijzigd door turbulence op 28 apr 2007, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

haha dan zijn we het over de audio eens!! dat komt bij mij ook op 1!!

en verder over die v6 sound die je wil creeren!! gaat het je hier puur om het geluid... of met de reden dat je een nieuwe uitlaat nodig hebt??

wil zeggen dat als je het beschaaft wilt houden, kun je ook een open lucht filter nemen.. bij de 3000 - 3500 touren komt die v6 er heerlijk uit!!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

Arjan schreef:haha dan zijn we het over de audio eens!! dat komt bij mij ook op 1!!

en verder over die v6 sound die je wil creeren!! gaat het je hier puur om het geluid... of met de reden dat je een nieuwe uitlaat nodig hebt??

wil zeggen dat als je het beschaaft wilt houden, kun je ook een open lucht filter nemen.. bij de 3000 - 3500 touren komt die v6 er heerlijk uit!!


uitlaat is nog standaard en is nog verder goed. weet niet of alleen een openluchtfilter ervoor kan zorgen dat de motorsound al wat meer nadrukkelijk aanwezig is..

wil de sound van de V6 gewoon wat meer benadrukken ( dat de motorsound er gewoon lekker uitkomt ) maar dat het niet zo'n ''johnny kijk mij eens stoer lawaai maken in mn golf 2 GTI' sound wordt.

een openluchtfilter lijkt mij inderdaad de eerste stap ja..

Afbeelding
Laatst gewijzigd door turbulence op 28 apr 2007, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Welkom hier

Succes met sparen want wat je wilt kost wel een flinke duit

Kleine dinge ...sportstoelen stuur :shock: allen a (minstens) 200 euries per stuk

Suces ermee !

grz
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

WitteFinish schreef:Welkom hier

Succes met sparen want wat je wilt kost wel een flinke duit

Kleine dinge ...sportstoelen stuur :shock: allen a (minstens) 200 euries per stuk

Suces ermee !

grz


gelukkig hoeft het ook niet allemaal in 1 maand tijd he ;)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Hoihoi. Welkom !!!! :lol: Natuurlijk gefeliciteerd met je MX-3 :lol:

En gefeliciteerd met je verjaardag :bier:
Nu kun je gelijk wat spullen als cadeau vragen ;)

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

Uiteraard welkom, en gefeliciteerd !!! :bier:
Arjan
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 259
Lid geworden op: 27 jul 2004, 23:52
Locatie: Brabant

Bericht door Arjan »

turbulence schreef:
Arjan schreef:haha dan zijn we het over de audio eens!! dat komt bij mij ook op 1!!

en verder over die v6 sound die je wil creeren!! gaat het je hier puur om het geluid... of met de reden dat je een nieuwe uitlaat nodig hebt??

wil zeggen dat als je het beschaaft wilt houden, kun je ook een open lucht filter nemen.. bij de 3000 - 3500 touren komt die v6 er heerlijk uit!!


uitlaat is nog standaard en is nog verder goed. weet niet of alleen een openluchtfilter ervoor kan zorgen dat de motorsound al wat meer nadrukkelijk aanwezig is..

wil de sound van de V6 gewoon wat meer benadrukken ( dat de motorsound er gewoon lekker uitkomt ) maar dat het niet zo'n ''johnny kijk mij eens stoer lawaai maken in mn golf 2 GTI' sound wordt.

een openluchtfilter lijkt mij inderdaad de eerste stap ja..


wat ik al zeg ik heb een green open air filter en bij de 3000 - 3500 touren komt die sound er echt uit!! er rijden er meerdere hier rond met een green filter.. vraag het ze zelf maar!

oftewel ik neem aan dat je met johnny bedoelt dat zodra je de motor start dat het lijkt alsof je een opgeblaze stofzuiger in je kofferbak hebt ligge :mrgreen:

ps: dat heeft een vriend van me... en daar zou ik dus knetter gek van worde!!
Plaats reactie