Plaats hier jouw projecten...
Moderator: Moderators
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 20 nov 2012, 12:18
Het is gewoon een KLZE.
EGR pijpje kan op de uitlaat zitten tbv je K8 motor.
Op je inlaatspruitstuk kan het (bijna) niet zitten want zo te zien is het gewoon een ZE inlaatspruitstuk.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 20 nov 2012, 23:10
ohw ok, Jah klopt. Ik heb alleen bij de inlaat nog geen codes kunnen vinden over de koppen ofzo?? Daar stond toch een speciale code?
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
JForce
Super-Pilot
Berichten: 1439 Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland
Bericht
door JForce » 21 nov 2012, 09:04
Ja, waar de intake op het blok aansluit staat kl31-1a1 of kl-1a1.
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 23 nov 2012, 23:40
Toch gek, kan ze niet vinden.
Vandaag de K8 uitgebouwd en de KLZE er in gehangen. Net thuis. Zo douche en dan me bed in morgen half 10 weer van start.
Blokje er uit. En naast mekaar gezet om de paar nodige dingetjes over te schroeven
En de motor er in gehangen.
Nu alleen nog alles aansluiten en hopen dat alles in 1x goed gaat
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 24 nov 2012, 18:09
Vandaag gereden!! Hij doet het. Starten en lopen.
Ff een rondje gereden maar t is wel wennen.
Wegligging voor voelt heel anders(is een KLZE zwaarder dan K8?? Kwa gewicht bedoel ik)
Maar het rijd goed alleen ff wennen
Nu op naar t volgende. 3e remlicht inbouwen en Corvettestyle achterlichten.
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
sjaakk91
Pilot
Berichten: 908 Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn
Bericht
door sjaakk91 » 24 nov 2012, 18:26
als pk's gewicht hadden dan was hij heel wat zwaarder. Je hebt meer vermogen dus is het even wennen. Wat is er qua rijden verandert?
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 24 nov 2012, 22:07
Het voelt alsof t blok zwaarser is, zwaarder sturen meer druk op de neus.
Maar ja t lijkt zo kan ook aan mij liggen
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
JForce
Super-Pilot
Berichten: 1439 Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland
Bericht
door JForce » 25 nov 2012, 13:38
K8 = 123kg
KLZE = 126kg
SkippyMX3
Moderator
Berichten: 967 Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum
Bericht
door SkippyMX3 » 25 nov 2012, 14:24
Dan ligt t aan mij. Zal de overbrenging in de bak wel zijn dan ofzo. Hij rijd nu heel anders.
Heb alleen geen achteruitrijlicht en hij kraakt n beetje als ie van stilstaan on beweging komt. Dus nog ff wat dingetjes nakijken
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!
Jeffmx-3
Co-Pilot
Berichten: 310 Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city
Bericht
door Jeffmx-3 » 27 nov 2012, 22:57
Sowieso is een K8 en een KLZE wel compleet anders, dus de auto word ook compleet anders dat is logisch