super sunday 2012

Verslagen, verhalen, en foto's van meetings.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ricardo-r
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 90
Lid geworden op: 28 jan 2009, 18:10
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: almere
Contacteer:

super sunday 2012

Bericht door ricardo-r »

alowa....

het was weer en leuk dagje op zandvoort..
jammer dat het koud was.. ipv 20 graden..

maar mocht de pret zeker niet verpesten...

ik moet mededelen dat me foto's nog niet op me site staan..
moet nog even uitzoeken waarom me mac dat niet doet.. hoop snel me pc weer terug te hebben....

groetjes Brie en Rico;)

:bier:
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Bericht door DJ_MIKE »

zo en hier is alles weer opgeruimd .

En wat heb ik weer een leuke dag gehad met jullie.
Ondanks de lage temperatuur en de harde wind was het weer een mooi evenement .
veel mensen gesproken en veel moois gezien.

Hoop dat iedereen het ook naar ze zin heeft gehad .
We gaan nu de winter weer tegemoet dus buiten zal niet veel meer gebeuren dus dit was een mooie afsluiting van het buiten seizoen .

Ik heb zelf geen foto,s gemaakt maar wel een mooie link gekregen waar een aantal van ons met mooie dames op staan
http://miss-speed.nl/fotogallery/?album=2&gallery=7
Gebruikersavatar
Rooiepeen
Pilot
Pilot
Berichten: 771
Lid geworden op: 04 aug 2007, 07:00
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Almere

Bericht door Rooiepeen »

Zaterdag middag 1600 uur heb ik me auto bij de spuiter opgehaald na ruim 7 maanden. Om half 6 kwam DJ_MIKE me koplampen brengen en de vraag luide ''Ben je al lang bezig?''. Ik vertel hem wat ik in die tijd gedaan heb en hij vronst met wenkbrauwen. We mompellen wat en zeuren een beetje en komen vervolgens tot de conclusie dat het nog lastig gaat worden om het voor zondag af te krijgen. Ik spreek zachtjes de woorden ''Ik denk dat het niet gaat lukken'' uit. Waarop Claudia antwoord ''Ik weet het wel zeker''. :mrgreen:

Oke, dit was de druppel voor mij :lol: Ze moesten weer door en ik ben aan de slag gegaan. Met hulp van het broertje van me vriendin zijn we in één ruk door gegaan. ''Honger?'' was mijn vraag. ''Nee'' het antwoord en we gingen weer door. Om 200 uur stond de Mx-3 geheel in elkaar en kon de Mazda uit de garage. ;)

Mx vol getankt, een bammetje gehaald bij de gouden M en door naar Almere voor een paar uurtjes slaap. De wekker ging immes weer om 7 uur :clown:

Ik wist dat MIKE om 8 uur zou vertrekken vanuit Amersfoort. Ik app hem dat ik op hem wacht bij de Shell op de A1. ''Is je auto klaar'' is het antwoord. ''Mwa'' het mijne :mrgreen:

Ik hoorde ze aankomen en ik draai de snelweg op. Ik kom naast hem te rijden, er verschijnt een lach, met de mondhoeken tot aan de oren. :mrgreen:

''WAT GAAT ME NIET LUKKEN!!!'' schreeuw ik in me auto en lach.

Ik was eindelijk voor het eerst dit jaar met me Mx. Het voelde lekker, ik was blij, en dood op :oops:

De dag was mooi en we hebben weer gelachen. Miste wel een paar mensen, maar diegene die wel waren. Bedankt :bouncered:
Gebruikersavatar
Be_Easy
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 03 feb 2010, 11:44
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Be_Easy »

Ook ik heb weer een topdag gehad ondanks de koude wind!
Allemaal bedankt weer voor deze dag.
Volgend seizoen lekker de baan op

Owja en mike sorry maar kon het laten keertje terug te schakelen toen ik je in me binnenspiegel aan zag komen vlammen haha.

Tot de volgende x!!

Gt
Mazda Mx-3 2.5L KLDE '92

Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you
Gebruikersavatar
SkippyMX3
Moderator
Moderator
Berichten: 967
Lid geworden op: 11 jun 2011, 14:14
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Leersum

Bericht door SkippyMX3 »

Mijn 2e meeting op t circuit.
Ik vond t ook weer gezellig! een hoop gezien. Weer een hoop ideeën opgedaan. Volgende meeting ga ik cker weer kijken of ik er ben ;)
Als t niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

wooooobwobwobwobwobwobwob BAM.

Het was een leuke en gezellige meeting. Begin van de ochtend even naar Mike de bordjes opgehaalt. Daarna op de snelweg weer even rooie opgehaalt samen met rico en brietje. Respect voor die rooie dat hij nog even snel s'nachts zijn mx-3 heeft afgemaakt. Tijdens het rijden klonk die van hem wel erg mooi en lekker luid. Genoeg over die rooie ander gaat hij naast zijn schoenen lopen.

Het was het leuke dag, genoeg dikke wagens gezien. Waren genoeg leuke driftshows. Ik wat van die dragraces gezien meerdere klasses time attack.

Voor mij was het een geslaagde dag.
Gebruikersavatar
Beekluiis
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 feb 2012, 12:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1993

Bericht door Beekluiis »

zeker een geslaagde dag, weer wat ideeén opgedaan en gedeeld.

die zelfde avond nog met martin en zijn vriendin naar 'DE' sushi toko gegaan aangezien het mij en mijn vriendin uitstekend was bevallen de vorige keer! :bier:

toen snel naar huis om rondom nieuwe stabilisator stangen te bestellen en vandaag aangekomen, morgen eronder :mrgreen: en dan is die weer perfect..

Ohja, en de clubstickers op mijn achterraam geplakt :clown:
Brietje
New member
New member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 mei 2011, 21:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Brietje »

Hoi iedereen,

Hier onze foto's...:D
We hebben eindelijk onze computer terug, dus we konden eindelijk weer de foto's plaatsen;)

Hier hebben jullie de link:

http://www.rico-style.nl/page6.php?view ... ategory=18

Groetjes Brie en Rico
Plaats reactie