Nog iemand die zich even wilt voorstellen..

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wesley-Z
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:11

Nog iemand die zich even wilt voorstellen..

Bericht door Wesley-Z »

Een hele goedendag mede MX3-ers.. :bouncered:

Ik ben Wesley Z uit Vlaardingen (zuid holland) met het bouwjaar: 31-01-1990. Dat maakt me dus 22. ;)

Ok, Genoeg over mij nu de interessante dingen!

Ik rij een Mazda MX3 1.8 V6 24v Extreme Coupe in de mooiste kleur.. Zilver!

er zit een heerlijk bescheiden sebring eind dempertje onder en verder is er naar mijn weten (nog)niks motorisch aan veranderd. :mrgreen:

Ook zitten er velgjes onder.. Geen idee welke, Maar ach.

Ik heb deze auto nu zo'n 1,5 maand in m'n bezit en heb hem gekocht bij een garage bedrijf die hem voor iemand anders verkocht. En dat maakt mij als ik mij dat goed herinner de 2e eigenaar.

Mocht de oude eigenaar dit nu lezen en denken van hey verdumme das mijn ouwe bak.. STOP DAN NU MET LEZEN!

Want helaas is er ook al het een en ander verziekt aan de auto,

Mijn lieve lieve lieve buurman :evil: heeft namelijk zijn caravan in mijn auto geparkeerd, :nut: Gelukkig niet al teveel schade (Geschaafde achterbumper en lichte deukjes en krassen in linker deur en zijscherm)

En tot overmaat van ramp parkeerde ik de neus van mijn auto na een glij partij in de zijkant van een tegemoet komende Kia Picanto. :nut:

Uitermate KUDT allemaal maar ach.. Je kan pas zeggen dat je ECHT van je auto houd als je er ook een hoop geld voor over hebt gehad toch? :clown:

Nou nu weten jullie wie ik dus ben,

De groeten en tot ziens!

:bier:

Afbeelding


P.S. Het houten stuur is inmiddels vervangen voor een E. Hardi, Incl Quick release Hub
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Hallo Wesley, welkom op ons forum. Jammer dat je al zo'n pech hebt gehad met je MX-3. Hoe kwam het dan dat je weg gegleden bent tegen die Picanto? Het heeft al een tijdje niet gevroren :P
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Wesley-Z
New member
New member
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:11

Bericht door Wesley-Z »

MX3V6_DH schreef:Hallo Wesley, welkom op ons forum. Jammer dat je al zo'n pech hebt gehad met je MX-3. Hoe kwam het dan dat je weg gegleden bent tegen die Picanto? Het heeft al een tijdje niet gevroren :P


Haha als eerste bedankt, en hoe het komt dat ik ben gaan glijden is doordat ik een klapband kreeg toen ik een stoepje perongeluk raakte en dat incl met m'n snelheid op dat moment en de schrik reactie (ruk aan stuur) dat zorgde voor een slippertje.. dus puur domme pech!

ben nu op een verschrikkelijk rotte zoektocht naar nieuwe bumpers en motorkap.. maar uiteraard is er niet veel te vinden voor een MX-3 en al helemaal niet als ik het in m'n huidige kleur wil aankopen.

maar.. wat er ook gebeurd.. altijd blijven :mrgreen:

groetjes!
Plaats reactie