Ford Probe store

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

RobinV
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 sep 2009, 11:49

Bericht door RobinV »

Nogal uiteenlopende ervaringen dus.
Bedankt allemaal maar ik weet nu nog steeds niet wat ik moet doen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

Wat wil je bestellen?

Hangt echt af wat je wilt bestellen, hoe lang het duurt.

En als je het ergens anders kan bestellen voor iets meer dan zou ik dat doen.

USA, duitsland.

Het probleem van FPS lag bij mij vooral bij het verzenden.

UK post is echt waardeloos, Royal Mail raakt veel kwijt en is zooo traag. En eenmaal wel in Nederland word het overgenomen door een andere flut bezorger, die niks achter laten dat ze geweest zijn. En dan raken de pakketjes kwijt....

Bestel je uit USA, heb je full tracking en vanaf schiphol gaat het via Post-NL.

Via Duitsland vaak UPS.
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

tot nu toe nooit problemen gehad met fps, alleen wil het dit keer niet opschieten met mn set aandrijf-assen, ben er al een jaar mee bezig en heb er pas 1 binnen, excuus van fps is dat er bijna niet aan te komen is, wel word ik steeds op de hoogte gehouden over het verloop etc..
maar ondanks dit, nooit problemen gehad.
Afbeelding
RobinV
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 sep 2009, 11:49

Bericht door RobinV »

Ik wil graag de bougiekabels vervangen als regulier onderhoud. Heb niet zo'n zin dat de ontsteking dalijk op z'n flikker krijgt omdat de bougiekabels niet meer goed zijn.
En eventueel een cold air intake kitje (voor de sound).
Iemand suggesties voor een ander (goed) adresje dan fps?
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Mijn ervaring met FPS is niet echt positief. De laatste drie bestellingen werden incompleet geleverd. Na veel heen en weer mailen werd alles wel nagestuurd (op een bougie en wat motorreiniger na). Het excuus was vaak dat er pakketjes 'kwijt' waren geraakt door de transporteur.
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Jammer om te horen dit allemaal. Dacht dat FPS altijd wel een goede was. Al moet ik zeggen dat de antwoorden op mijn vragen via de mail niet echt super waren, erg kortaf..
Dat er via Royal mail wat kwijtraakt geloof ik dan weer wel, die service is nog een stuk slechter dan PostNL..
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Je kan je ook altijd proberen te registreren op UKPOC (united kingdom probe owners club)

Hier is Marc een van de mensen die mee de club bestuurd. Hij heeft ook wat problemen gehad met Probeclub in Nederland, maar geeft zelf aan dat NL een belangrijke markt is voor hem.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
VdWereLd
New member
New member
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 mar 2012, 18:57
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen

Bericht door VdWereLd »

hallo mensjes.

ik wil wat bij probestore bestellen onder andere dit.

http://www.fordprobestore.co.uk/store/p ... cts_id=896

maar zijn die bougies iridium sparks?
iemand ervaring mee..??
geschatte levertijd zal wel een maand zijn gok ik :cry:

mvg maarten
Why drink and drive.. When.. You can smoke and fly.

Afbeelding
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

Gewone bougies.

Weet niet wat je allemaal wilt bestellen maar die kit kan je net zo goed in NL halen.

Als je bij mister-auto.nl besteld heb je datzelfde voor +/- 80 euro, dan moet je zelf nog even olie halen. Maarja je bespaart dure verzendkosten. En A-merken gates, mann, continental, ngk, etc. Levertijd is daar 5 dagen meestal.

Flush zou ik niet gebruiken, gewoon motor wat warm laten worden en dan olie laten lopen.

Zo'n flush doet meer kwa dan goed soms.

ACDelco is ok, heb ik ook 1x keer gebruikt. Nu gebruik ik Shell wel 2x zo duur ofcourse :/
Gebruikersavatar
VdWereLd
New member
New member
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 mar 2012, 18:57
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen

Bericht door VdWereLd »

JForce schreef:Gewone bougies.

Weet niet wat je allemaal wilt bestellen maar die kit kan je net zo goed in NL halen.

Als je bij mister-auto.nl besteld heb je datzelfde voor +/- 80 euro, dan moet je zelf nog even olie halen. Maarja je bespaart dure verzendkosten. En A-merken gates, mann, continental, ngk, etc. Levertijd is daar 5 dagen meestal.

Flush zou ik niet gebruiken, gewoon motor wat warm laten worden en dan olie laten lopen.

Zo'n flush doet meer kwa dan goed soms.

ACDelco is ok, heb ik ook 1x keer gebruikt. Nu gebruik ik Shell wel 2x zo duur ofcourse :/



bedankt voor de snelle reactie :)

maar als ik nog 5 liter olie nodig heb kost het al snel 12 euro per liter ( op het werk, olie van bp) en de flush die heb ik wel vaker gebruikt maar sommige mensjes vergeten meestal om een beschermings product DAARNA er in te gooien :) ( belangerijke tip, ervaring mee )

in principe heb ik alleen denso iridium sparks nodig en brandstof filter, olie filter, olie. maar het is altijd handig om wat op voorraad te hebben.
dus ja wat is wijsheid :oops:
Why drink and drive.. When.. You can smoke and fly.

Afbeelding
Plaats reactie