Goede avond iedereen ik ben..

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
eazydoing
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2012, 21:04
Locatie: Eindhoven

Bericht door eazydoing »

haha ik had al een donkerbruin vermoeden dat sommige leden mij gingen vragen om wat te spuiten voor ze 8) .....probleem is dat ik hier te weinig tijd voor heb en mijn baas het er niet zo mee eens is dat ik de spuitcabine hiervoor gebruik. hij moet al moeilijk doen als ik zelf onderdelen wil spuiten....cheap-ass :nut: advies kan ik wel gratis leveren ;) .......maar iedereen ontzettend bedankt voor het warme welkom :bier:
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

welkom, :bier:

kan wel wat advies gebruiken; hoe kan je een beetje netjes steenslag lakschade wegkrijgen?
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Als je niet wilt wetsanden kan je "the blob remover" van Langka proberen. Ze hebben ook complete steenslag reparatie sets, en deze schijnen vrij goed te werken. Best goede resultaten van gezien in ieder geval.
Zelf heb ik ook een potje staan, maar nog geen tijd of goed weer gehad om het uit te proberen.
Gebruikersavatar
eazydoing
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2012, 21:04
Locatie: Eindhoven

Bericht door eazydoing »

gaat het om kleine plekjes of al wat grotere? begin je al roest te zien?
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

heb wel wat meer plekjes, idd sommige met enige roest.

maar het gaat meer om het plek op de voorbumper.

ongv. 5 bij 3 cm afgebladerd. Elke keer als ik de auto was met hogedruk ging er meer af(nu spuit ik daar dus niet direct op):

Afbeelding
By jforce06 at 2012-04-15
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Aaah, zonde! Misschien toch maar geen hogedruk reiniger meer gebruiken dan :roll: . Zeker op de kunststof bumpers zo te zien.

Lijkt mij dat dit nog best lastig te repareren is. Misschien dat spuiten toch de beste optie is in dit geval...
Gebruikersavatar
eazydoing
New member
New member
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2012, 21:04
Locatie: Eindhoven

Bericht door eazydoing »

sorry beetje late reactie.....dit word best moeilijk om zelf weg te werken, met een lakstiftje helemaal. Idd gewoon laten spuiten. Ik heb mike net ook al het advies gegeven om hiermee naar een meubelspuiterij te gaan. Deze doen het vaak een stuk goedkoper. En 9 van de 10x hebben ze ook autolakken in huis. Ik schat dat je ongeveer 100 euro kwijt bent als je het zwart laat doen
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
Plaats reactie