[GROUP BUY] MX-3 Heldere bumper knipperlichten

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

[GROUP BUY] MX-3 Heldere bumper knipperlichten

Bericht door WesleyK »

Naar aanleiding van Jeff-mx3 zijn topic wil ik peilen of er meer mensen interesse in heldere knipperlichten voor in je voorbumper hebben.

Ik heb al wat lopen rondzoeken, maar tot dusver is de enigste plaats waar ik en jeff ze hebben kunnen vinden Ebay en Tuners Depot. Ebay is een stuk goedkoper maar vraagt hogere verzendkosten, ook hebben ze er maar een paar op voorraad.
Tuners Depot is wat duurder maar heeft lagere verzendkosten, en ik neem aan meer stuks op voorraad. Ik verwacht dat er geen kwaliteitsverschil tussen de 2 zit, maar ik bestel liever bij Tuners Depot.

Het gaat om deze units:
http://www.tunersdepot.com/Lighting/Bum ... 95039.html

Afbeelding
Afbeelding
67 dollar per stuk. En Jeff heeft hier 40 dollar verzendkosten bij moeten betalen. Ik hoop dat er wat van de prijs af kan, en de verzendkosten te delen met iedereen die mee doet. In nederland komt daar dan nog 6.75 aan verzendkosten bij.

Of het het waard is, moet dus nog even blijken. Ik ga in ieder geval contact opnemen met Tuners Depot om te kijken wat de mogelijkheden zijn betreffende kwantum korting en de verzendding.

Ik hoop toch wel zo'n 10% korting op de aanschaf prijs, en 25-50% korting op de verzending te kunnen regelen, moet wel lukken lijkt me.

Prijs zou dan op het volgende uitkomen:
Aanschafprijs 60 dollar
Verzenden 10 dollar
70 dollar totaal = 53 euro
Inclusief verzending nederland komt dat op 60 euro uit.

Iets wat we alleen niet moeten vergeten is dat er zeer waarschijnlijk import belasting bovenop die 53 euro komt. Dit houdt in dat er 12.50 bij de totale bestelling komt +19% over het totaal bedrag.


Laat in dit topic even je interesse weten en ik hou jullie op de hoogte!

Als laatst, foto's! Schaamteloos uit Jeff zijn topic gehaald :roll: :

Afbeelding
Afbeelding

Ik begin:

Animo Heldere knipperlichten bumper:

1:WesleyK
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
Laatst gewijzigd door WesleyK op 17 mar 2012, 11:44, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Een klein puntje, de lichten zijn dus 66 dollar, de verzendkosten 40 dollar, en moest hier in nederland 30 euro over heen betalen aan de douane al met al word het een wat duurder grapje!
Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Jeffmx-3 schreef:Een klein puntje, de lichten zijn dus 66 dollar, de verzendkosten 40 dollar, en moest hier in nederland 30 euro over heen betalen aan de douane al met al word het een wat duurder grapje!


Ik vraag me dus ook echt af hoe ze aan die 30 euro komen :P. Wat zeiden ze erbij/stond er op de bon?
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

WesleyK schreef:
Jeffmx-3 schreef:Een klein puntje, de lichten zijn dus 66 dollar, de verzendkosten 40 dollar, en moest hier in nederland 30 euro over heen betalen aan de douane al met al word het een wat duurder grapje!


Ik vraag me dus ook echt af hoe ze aan die 30 euro komen :P. Wat zeiden ze erbij/stond er op de bon?


15,39 euro btw bij invoer en inklaringskosten 12,50 euro
maakt een totaal van 27,89 met een douane waarde van 81 euro
Afbeelding
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Jeffmx-3 schreef:
WesleyK schreef:
Jeffmx-3 schreef:Een klein puntje, de lichten zijn dus 66 dollar, de verzendkosten 40 dollar, en moest hier in nederland 30 euro over heen betalen aan de douane al met al word het een wat duurder grapje!


Ik vraag me dus ook echt af hoe ze aan die 30 euro komen :P. Wat zeiden ze erbij/stond er op de bon?


15,39 euro btw bij invoer en inklaringskosten 12,50 euro
maakt een totaal van 27,89 met een douane waarde van 81 euro


Inklaringskosten zijn dus een vast onkosten bedrag? Dat zou wel mooi zijn. Die 12.50 geldt dan maar 1x voor de gehele bestelling, 15,39 komt bij elke erbij.
Voor zover ik het nu begrijp dan.

Eerst maar eens contact met TD opnemen en de animo afwachten :).
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

Ik heb daar op die site gekeken maar ze hebben ook smoked. Ik zelf ben een klein beetje aan het rond kijken naar volledig oranje exemplaren. Deze;

http://www.cardomain.com/ride/2233417/1 ... 2334170032
RobinV
New member
New member
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 sep 2009, 11:49

Bericht door RobinV »

Hou mij maar op de hoogte als je wilt. Ik zal het topic ook blijven volgen.
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Ik zal morgen even de startpost updaten met de verwachte prijzen en verschillende keuzes.
Aftertouch
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 dec 2010, 09:44

Bericht door Aftertouch »

Als je de leverancies zo gek kan krijgen dat ze er een sticker 'garantie product' opzetten, hoef je geen doane kosten te betalen. :lol:
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Aftertouch schreef:Als je de leverancies zo gek kan krijgen dat ze er een sticker 'garantie product' opzetten, hoef je geen doane kosten te betalen. :lol:


Of in laten pakken in kado papier :mrgreen:

Oh ja en even een Edit, hier een filmpje, met een chromen knipperlichtje die oranje knippert, en een witte 5W Power LED in de dagrijverlichting.

Op film zie je het niet zo, maar het is echt enorm vel, veller dan de standaard modules!
Afbeelding
Plaats reactie