Raar geluid links voor

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sinteza
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jan 2012, 11:25

Raar geluid links voor

Bericht door Sinteza »

Hey daar,

Nu had ik me auto net weer wat opgeknapt en de uitlaat gemonteerd, begint er vanmiddag bij hoge toeren, of wanneer ik over hobbels rijd een geluid links voor achter het dashboard te iriteren. Het geluid klinkt alsof je een cd verkeerd in zo'n oude cd speler drukt en hij hem verkeerd leest (alsof die zegmaar op de cd krast).
Volgensmij zit er iets los aangezien het geluid alleen ontstaat als de auto erg trilt..

Iemand enig idee ?
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Kun je het geluid iets nader omschrijven? Of anders opnemen? Ik kan me er nu nog niks bij voorstellen.
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
lenny-v
Moderator
Moderator
Berichten: 838
Lid geworden op: 10 aug 2009, 20:50
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Dordrecht

Bericht door lenny-v »

Wat heb je verder allemaal aan je auto gedaan voordat dit is ontstaan?
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
Sinteza
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jan 2012, 11:25

Bericht door Sinteza »

Ik zal het morgen even opnemen, ik heb alleen aan de einddemper gezeten, maar het geluid staat niet in wat voor connectie dan ook met het geluid in het dashboard (lijkt mij)

De enige manier waarom ik het geluid met woorden kan beschrijven is het geluid van een cd in een cd speler die verkeerd draait (vreemde krassen enz.) zegmaar
Sinteza
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jan 2012, 11:25

Bericht door Sinteza »

Ben er vandaag dankzei omstandigheden helaas niet echt aan toe gekomen, zal zo op de terugweg naar huis het wel even opnemen en als het lukt vanavond nog even posten.
Gebruikersavatar
WesleyK
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 151
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:31
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door WesleyK »

Ik heb denk ik een soort gelijk geluid bij mij. Komt inderdaad van achter je stuur bij je dashboard vandaan. Het lijkt mij gewoon wat gepiep/gekraak van het kunststof daar door de trillingen.
Sinteza
New member
New member
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jan 2012, 11:25

Bericht door Sinteza »

Klopt, alleen het was niet zo en ik irriteer me er mateloos aan als ik door een 30 km zone rijd en de hele tijd dat gepiep moet aanhoren.

kben door omstandigheden nog steeds niet aan het opnemen toegekomen, ik zal kijken of het vandaag lukt.
Plaats reactie