Zomerbanden 15 inch kan ik dan 16 winterbanden nemen?

Denk hierbij aan bv ophanging, onderstel, remmen enz. enz.

Moderator: Moderators

lsturbos
New member
New member
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 nov 2011, 13:44
Locatie: Winkel
Contacteer:

Bericht door lsturbos »

195 veel smaller zou ik niet zomaar gaan.
RRRR
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:20

Bericht door RRRR »

lsturbos schreef:195 veel smaller zou ik niet zomaar gaan.


Maar scheelt het in prijs denk je?
Zoek je leuke Mazda (mx-3) accessoires? Stuur even een berichtje. Kijk voor andere leuke gadgets op www.gadgetsenmeer.nl
lsturbos
New member
New member
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 nov 2011, 13:44
Locatie: Winkel
Contacteer:

Bericht door lsturbos »

het zal misschien iets schelen maar kan niet gek veel zijn.
maar als je echt gaat budget shoppen met winterbanden dus zeg maar nankang winterbanden ofzo dan kan je beter goede zomerbanden kopen dat heeft zelfs nog meer zin...
RRRR
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:20

Bericht door RRRR »

lsturbos schreef:het zal misschien iets schelen maar kan niet gek veel zijn.
maar als je echt gaat budget shoppen met winterbanden dus zeg maar nankang winterbanden ofzo dan kan je beter goede zomerbanden kopen dat heeft zelfs nog meer zin...


Oke... ik heb achter zomerbanden zitten met flink profiel... wel van wat minder bekende merk iets van sport nog wat.. 70 euro de stuk... voor heb ik 1 toyo maar die is al aardig versleten maar heeft nog wel goed profiel en aan de andere kant (ja echt vaag 3 verschillende banden merken) een goodyear met goed profiel..
Zoek je leuke Mazda (mx-3) accessoires? Stuur even een berichtje. Kijk voor andere leuke gadgets op www.gadgetsenmeer.nl
lsturbos
New member
New member
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 nov 2011, 13:44
Locatie: Winkel
Contacteer:

Bericht door lsturbos »

dan zou ik het geld voor je winterbanden gebruiken voor goede nieuwe zomerbanden en dan zet je de nieuwe achter!!:P
RRRR
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:20

Bericht door RRRR »

lsturbos schreef:dan zou ik het geld voor je winterbanden gebruiken voor goede nieuwe zomerbanden en dan zet je de nieuwe achter!!:P


Oke.. maar die achter zitten (ja het zijn geen merk das waar) zijn echt nog super goed als profiel... zitten er sinds halverwege juli op... maar ze zien eruit als nieuw!
Zoek je leuke Mazda (mx-3) accessoires? Stuur even een berichtje. Kijk voor andere leuke gadgets op www.gadgetsenmeer.nl
lsturbos
New member
New member
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 nov 2011, 13:44
Locatie: Winkel
Contacteer:

Bericht door lsturbos »

okey ik bedoelde eigenlijk dat je die dan voor doet en de nieuwe banden die je koopt achter.
ik heb in mijn assortiment een paar hele goede hankook banden zitten mocht je interesse hebben
RRRR
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:20

Bericht door RRRR »

lsturbos schreef:okey ik bedoelde eigenlijk dat je die dan voor doet en de nieuwe banden die je koopt achter.
ik heb in mijn assortiment een paar hele goede hankook banden zitten mocht je interesse hebben


Oke... zo.. kun jij ook uitlijnen/balanceren?

Vertel! website? Profiel? nieuw?
Zoek je leuke Mazda (mx-3) accessoires? Stuur even een berichtje. Kijk voor andere leuke gadgets op www.gadgetsenmeer.nl
lsturbos
New member
New member
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 nov 2011, 13:44
Locatie: Winkel
Contacteer:

Bericht door lsturbos »

uitlijnen en balanceren is momenteel niet mogelijk i.v.m. verhuizen naar nieuw pand maar dat gaat wel terugkomen.
ik ben een vrij jong bedrijf met als doel om auto's echt degelijk op te voeren dus vooral motorisch en onderstel met al het bijbehorende.
ik heb een website in the making:P http://www.lsturbos.nl/
ik heb me hier aangemeld omdat er ook een rijder uit mijn trackteam hiero zit.
RRRR
New member
New member
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:20

Bericht door RRRR »

lsturbos schreef:uitlijnen en balanceren is momenteel niet mogelijk i.v.m. verhuizen naar nieuw pand maar dat gaat wel terugkomen.
ik ben een vrij jong bedrijf met als doel om auto's echt degelijk op te voeren dus vooral motorisch en onderstel met al het bijbehorende.
ik heb een website in the making:P http://www.lsturbos.nl/
ik heb me hier aangemeld omdat er ook een rijder uit mijn trackteam hiero zit.


Leuk! Mare zijn winterbanden niet gewoon beter dan dan nieuwe zomerbanden?

Doe je ook aan chiptunen?
Zoek je leuke Mazda (mx-3) accessoires? Stuur even een berichtje. Kijk voor andere leuke gadgets op www.gadgetsenmeer.nl
Plaats reactie