@Jeff mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

@Jeff mx3

Bericht door Jeffmx-3 »

Hallo MX-3 liefhebbers,

ik ben al een mooi poosje lid van mazdamx-3.nl, maar ik heb me nog niet eens voorgesteld dus bij deze.

ik ben Jeffrey en ben 19 Jaar heb sinds januari/februari een Mazda MX-3 en is tevens mijn eerste auto en ben er super blij mee, het rijd (zoals jullie weten) perfect!

hier een paar foto's van mijn mx;

http://imageshack.us/photo/my-images/24/imag0170f.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/143/imag0180o.jpg/

Groeten,

Jeffrey
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Hey Jeffrey, leuk dat je je even voorstelt. Namens het bestuur heet ik je van harte welkom.
Je MX-3 zit nog goed in de lak, wat is het bouwjaar?
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Dankjewel!

Het is een MX-3 uit 1993, maar mijn vader heeft een professioneel poetsbedrijf en die heeft de Mazda ook even vlink onder handen genomen, maar verder ziet hij voor zijn bouwjaar er nog super uit!

en ben er super blij mee!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fidoo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 dec 2010, 20:19
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1992
Locatie: Groningen

Bericht door Fidoo »

hey welkom hier!

ennuh dan mag die de mijne ook wel even flink oppoetsen :)
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Haha geen probleem hoor!
je geeft het maar aan! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Welkom bij de club.

Je wagen ziet er inderdaad zeer goed uit !!
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

dankjewel :) !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Helaas

Bericht door Jeffmx-3 »

Helaas ben ik voor eerst uit de running, ik had al behoorlijk wat aan de mx gedaan en leuk wat geld in gestoken, het begon echt mijn autotje te worden, het enige wat nog in de planning stond was de hele auto overspuiten met bumpersetje.

Maar helaas heeft het mij moeten gebeuren en heb afgelopen Zondag een behoorlijk heftig ongeval gehad met mijn mxje.
Helaas is de mx total los, sterker nog er zit geen recht stukje metaal meer aan en er is weinig van over.

Wanneer ik er weer boven op ben zal ik zo snel mogelijk terug keren met uiteraard een mx-3, ben er helemaal kapot van dat mijn mxje zo aan zijn eind moest komen...

Greets en tot snel.
Afbeelding
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Wat vervelend dat jou dit heeft moeten overkomen. Wat is er precies gebeurd? De auto is dus total loss, maar heb je er ook nog persoonlijke verwondingen aan overgehouden?
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
Jeffmx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 13 mar 2011, 00:58
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: W-city

Bericht door Jeffmx-3 »

Ik weet verder niks meer van het ongeval en ook niet van deze 3 dagen na de tijd, maar typ het over van papier.

ik schijn recht door te zijn gereden waarschijnlijk omdat ik niks zag door de mist (aangetoond dat er nog geen 2 meter zicht was op dat punt), toen ik in de berm kwam een klein heuveltje geraakt daardoor ben ik als het ware gelanseerd met links van de grond, vervolgens met links voor een lantaarnpaal geraakt en vervolgens tegen de naastliggende slootwal geknalt en heeft de auto op 1 of andere manier vastgezet en ben daardoor 2 slagen in de lengte over de kop gegaan en kwam tot stilstand in de sloot op de kop, en dat allemaal met maar 40/50 km/h.

verder heb ik persoonlijk, benen bont en blauw, enorm dikke bulten op mijn scheenbenen, sneetje in mijn vinger, een zware hersenschudding, en een acuut stress syndroom.

gelukkig heb ik een goede werkgever waardoor ik de tijd heb voor herstel en heb goede zorg en zware medicatie waardoor ik minder last heb van dat geen wat er is gebeurd.

het doet enorm pijn aangezien ik enorm veel tijd in de mazda heb gestoken en het was mijn aller eerste autotje (vandaar dat ik wat minder actief was op het forum), in de planning stond dat als ik de auto af had om ook activiteiten mee te rijden met de club, maar helaas dat zal op zich moeten wachten.

sorry voor een hele lap tekst maar het moet er toch even uit.
Afbeelding
Plaats reactie