Vandaag heel enthousiast begonnen met het demonteren van de voorbumper om zo mijn projectors te kunnen installeren. Had bijna alles los totdat ik bij de wielkas aankwam. De vorige prutser/prutsers.... hebben daar de voorbumper vastgezet met nagels of iets wat daar op lijkt en wel zo dat er geen ruimte is om het uit te boren. het gaat om dit bevestigingspunt:
(WhiteFinish bedankt scheelt mij weer foto maken)
Ik neem aan dat dit gedaan is omdat het originele bevestigingspunt al naar zijn grootje is. enige ideeën hoe ik dit los ga krijgen en daarna uiteraard weer kan vastmaken? Of mocht toevallig de vorige eigenaar van mijn auto nog lid zijn van dit forum en dit lezen hoe heb jij dit gedaan en hoe krijg ik het weer los :P betreft Mazda MX-3 1.6I met kenteken FH-ND-93
lenny-v schreef:Als het popnagels zijn kan je die gewoon uitboren en nieuwe er weer in zetten
helaas geen gewone popnagels anders was het indd gewoon uitboren geweest. liefst zet ik bumper niet weer vast met nagels omdat ik hem het liefst makkelijk demontabel hou
Hmm balen, dan weet ik verder niet precies wat voor nagels het zijn, is het geen vierkant schroefje?..die zaten toen in mijn bumpers...is gewoon een schroef met een hele rare kop, lijkt net een popnagel maar met de goeie schroevendraaiermaat krijg je hem los........
een schroef met vierkant erin is quickscrew. zijn gewoon bitjes voor te krijgen als dat het is tenminste :P en idd met een goeie platte schroevendraaier lukt het ook als die niet te strak zit
hehe, of ik het bij het juiste eind heb weet ik ook niet hoor. maar als het wel die schroefjes zijn, die zijn idd niet uit te boren want die zijn gehard.