@ Sahjhan

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Sahjhan
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 sep 2010, 17:45
Locatie: Heerlen (limburg NL)

Bericht door Sahjhan »

bedankt! Ben er zelf ook erg tevreden mee :D
Heb nu het andere deurpaneel op tafel liggen haha, de delen van het dashboard doe ik erna wel dat is toch zo gebeurd.
hier is iig hoe het uitziet met de deur dicht, ff snel met de tel gemaakt dus niet echt geweldige kwaliteit :
Afbeelding

daarnaast nog me nieuwe bougiekabels geplaats, pff wat een werk.. zal wel komen omdat dit de 1e keer is dat ik ze vervang maar heb toch redelijk staan klooien ermee, voornamelijk door gebruik aan werkruimte.
Ik ben toch voor de rode kabels gegaan doordat ik het prijsverschil wel erg groot vond voor alleen een ander kleurtje.
Afbeelding

en nu maar weer verder met het deurpaneel terwijl ik nog steeds wacht op fordprobestore..
op de laatste foto is goed tezien waarom ik een cai besteld heb haha
Afbeelding
We're off to never-never land
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Ja dat is inderdaad wel heel duidelijk :P
Sahjhan
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 sep 2010, 17:45
Locatie: Heerlen (limburg NL)

Bericht door Sahjhan »

haha tussen 2 ribbels is de slang gewoon 3kwart door.. en verder zijn er tussen de andere ribbels ook redelijk wat scheurtjes..
dus ik hoop dat de cai opschiet en niet dat ik er nog een maand op moet wachten..

het kleine filtertje en de remschijven achter zouden verzonden zijn maar heb tot op heden nog steeds niks gekregen..
denk dat dit de laatste keer is dat ik bij fordprobe wat bestel..
zelfs voor een bestelling vanuit engeland is deze wachttijd gewoon belachelijk.
Afbeelding
We're off to never-never land
Sahjhan
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 sep 2010, 17:45
Locatie: Heerlen (limburg NL)

Bericht door Sahjhan »

kleine update:

kleine filtertje en de andere remblokken eindelijk binnen gekregen,

filtertje erop gezet en de andere kant afgeplakt :

Afbeelding

daarnaast ben ik ver klaar met het dashboard in kleur te spuiten. wel grappig in zo'n lege auto,
zit op het moment alleen de grote bovenplaat van het dashboard er nog in en het tellerhuis.

Verder zijn gister de remblokken voor en achter geplaats.
Helaas kan ik zaterdag weer terug gaan...
hoor links voor iets een beetje schuren en daarnaast klinkt het alsof er iets los zit bij het wiel..
en nog leuker is dat ik bijna geen remdruk heb, als ik het pedaal intrap pakt die pas onderaan.
ik moet een aantal keer pompen met de rem wil die weer fatsoendelijk werken maar de druk zakt ook weer zo weg.

Dit is in ieder geval niet fijn rijden en hoop dat het zaterdag snel opgelost is.
Afbeelding
We're off to never-never land
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Sahjhan schreef:en nog leuker is dat ik bijna geen remdruk heb, als ik het pedaal intrap pakt die pas onderaan.
ik moet een aantal keer pompen met de rem wil die weer fatsoendelijk werken maar de druk zakt ook weer zo weg.

Dit is in ieder geval niet fijn rijden en hoop dat het zaterdag snel opgelost is.


Ik weet niet waar je dat hebt laten doen, maar dat ze je zo weg hebben laten rijden vind ik echt te gek voor woorden. Dit is n.l. levensgevaarlijk.
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Sahjhan
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 sep 2010, 17:45
Locatie: Heerlen (limburg NL)

Bericht door Sahjhan »

ff een foto van het dashboard zoals het er nu bij staat.
het 2e deurpaneel is bijna klaar alleen zoals gewoonlijk tijd vinden ervoor haha, hoop deze het weekend klaar te hebben.

daarnaast een mail van fordprobestore gekregen dat deze week EINDELIJK de cai bezorgt word.
als dat zo is heeft het MAAR een dikke 2 maanden geduurd... :s

en het probleem met de rem is ook opgelost, even ontlucht en het was weer goed.
Blijkbaar is 1 van de veertjes die de remblokken op de plaats houden kapot bij het linkervoorwiel. dat zit voorlopig ook even goed maar wil zelf toch een keer een nieuw setje kopen.

hier dan de foto:

Afbeelding
Afbeelding
We're off to never-never land
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

De kleurencombi ziet er echt goed uit ! 8)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

zeer netjes, het is net ff wat anders gespoten dan normaal. Welke tellerplaten heb je?
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Ik vind het heel mooi wat je met je interieur gedaan hebt :duim1:
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Sahjhan
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 sep 2010, 17:45
Locatie: Heerlen (limburg NL)

Bericht door Sahjhan »

bedankt bedankt :D

@whitefinish: dat witte kapje en de ringen van jouw tellerhuis kwamen erg mooi uit in combi met de witte delen van t interieur ^^
de inverter voor de tellerplaten werkt ook prima, deze heb ik nu netjes aangesloten op het kabeltje na de aansteker.
helaas wil t temp metertje nog steeds niet werken.. erg raar..

@sjaak: ik heb de indiglo type 1 platen van moman (http://moman.pl/en/index.php?a=opis&id=76)


Morgen even de post afwachten en dan weer mailen gok ik, meneer mark van fordprobe had me afgelopen maandag een mailtje gestuurd
dat de cai vorige week verzonden was en binnen 3 dagen geleverd zou worden.
en natuurlijk is er niks geweest.
het kan zijn dat de bezorger weer eens aan de verkeerde deur gestaan heeft ( is al vaker voorgekomen, me vader woont op 18a en dan gaan de bezorgers na nummer 18 of nog erger..)
dus het zou ERG handig zijn als meneer mark gewoon tracking numbers zou mailen als je een bestelling doet...
maar goed we wachten vrolijk af... heeft pas 2 maanden geduurd.. haha
Afbeelding
We're off to never-never land
Plaats reactie