Mezelf buitengesloten help! Spoed!

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

mx3silver
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 sep 2010, 08:39

Mezelf buitengesloten help! Spoed!

Bericht door mx3silver »

Hallo, ik heb mezelf net buiten de auto gesloten. de d eur ging op slot en ik stond er buiten. Het probleem is dat ze sleutel erin ligt en ik nergens weet hoe ik er in kom.. Heeft iemand een idee? Heb geen reserve sleutel
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

hmm ja, dat is handig. bij de meeste auto's kan je via de kofferbak er nog in. maar dat gaat bij de mx-3 dus niet op.

ramen zitten ook dicht natuurlijk, ander kon je met een touw het kofferbak hendeltje aantrekken.

ik denk dat je iemand moet laten komen die slot op kan forceren. want verder is het overal metaal een kan je er niet in.

ik had het laatst ook maar ik had gelukkig wel reserve sleutel. mijn sleutels lagen op de hoede plank en toen gooide ik de kofferbak dicht......
mx3silver
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 sep 2010, 08:39

Bericht door mx3silver »

Ja ben al van plan de anwb te bellen,. maar moet even wachten tot mijn moeder met het pasje terug is. Zucht.die doen het zeer waarschijnlijk met een luchtzak.
Maargoed. verder is de mx3 ondoordringbaar?
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

behalve de ramen, zou ik zo niks kunnen bedenken.
mx3silver
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 sep 2010, 08:39

Bericht door mx3silver »

hmmm, nja wel weer goeie kwaliteit de mx.
maargoed, Niemand hier op het forum ervaring hiermee?
ook geen ervaring met de anwb? vraag me namelijk af of ze de auto heel houden met dat gekloot
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Idd anwb bellen, zij hebben dit natuurlijk wel vaker aan de hand..

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
mx3silver
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 sep 2010, 08:39

Bericht door mx3silver »

Ga met een kwartier bellen. Ik heb gelezen dat ze de deur open maken doormiddel vna een luchtzak in de hoek te duwen van het raam en de deur een stukje ontwrichten Waardoor ze met een stok de deur open krijgen. Hoop dat er geen schade bij komt kijken :(

Sorry dat ik dit topic in het profiel chat gedeelte heb gedaan. Maar dat was een beetje in de haast gekomen
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Een klinker door de ruit doet ook wonderen ;)

Ik heb het ook een keer mee gemaakt dat ik mezelf buiten heb gesloten. Ook de ANWB gebeld. Ze doen dan inderdaad een luchtzak op het uiterste puntje van je deur en die blazen ze dan op. Vervolgens hengelen ze dan je knopje open met een lang stukje ijzer. Bij mij was toen wel me lak een beetje beschadigd maar dit zag ik te laat! Even opletten dus ;) Suc7
Afbeelding
mx3silver
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 sep 2010, 08:39

Bericht door mx3silver »

Nou anwb wilde niet komen, dit omdat het niet op me ouders naam gedaan kon worden. En was te laat met lid worden ( alles ligt ook in de auto )
En ter plekke lid worden kost 200 euro, ik denk dan dat het idd de ruit intikken wordt. Ga nog wle even naar de garage hier om de hoek en navragen of hun wat voor me kunnen betekenen
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Ik heb ook ooit een ruit moeten ingooien van een auto vanwege hetzelfde probleem..
Heb trouwens nog wel een mooi geblindeerd setje zijramen liggen voor je :)
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Plaats reactie