@sjaakk91.

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

@sjaakk91.

Bericht door sjaakk91 »

Mijn naam is Sjaak Koenes, ik ben 19 jaar. Ik ben een automonteur in opleiding. Ik werk bij Koops Amersfoort. Ik woon zelf in Baarn.

Ik ben gelijk voor mijn rijbewijs gegaan toen ik 18 werd, en ik heb alles in 1keer gehaalt. Toen ben ik gaan rond rijden in mijn vaders 626 uit 1995, een fijne auto verder niets mis mee. Natuurlijk wilde ik mijn eigen auto. Dus ik ben gaan rondkijken en gaan twijfelen. Opeens kwam ik er achter dat de mazda mx-3 een V6 had. Tja, toen was ik bijna meteen verkocht. Dus meer gaan concenteren op de mazda. Want tja mijn vaders mazda had nooit geen problemen. Mijn eerste proefrit in een mazda mx-3 was niet zo geweldig. Het was straatje op en neer en dat was het, want de waterpomp was lek. Tja, toen werden de kosten om hem te laten maken heel wat duurder, hij had ook nog is roest bij de achterschermen, dus tja dat werd hem niet. Nou ik de moed er in houden en opzoek naar de volgende. Weer was bij de tweede mx-3 de proefrit geen succes. Kwam bij accelereren blauw/witte rook uit de uitlaat. Dat voorspelde niets goeds, dus ook deze bleef staan, na wat twijfelen... Dus nog steeds met vol goede moed opzoek gaan naar een mx-3. Toen kwam ik een rode/mat roze tegen. Ik ging er toch maar wel een proefrit mee maken. Ik was lekker aan het gassen, er was een klein circuit daar dus ik had de grootste lol. Motorisch helemaal goed. Tja de lak was een groot min punt. Nou ik dacht dat word met poetsten wel weer wat mooier. Dus na lang twijfelen en nadenken, heb ik het toch maar gedaan.

Nu heb ik hem even twee weken mee gereden. staat hij nu al een week of langer al weer stil, voor de deur. Hij zuigt waarschijnlijk ergens valse lucht aan, en mijn koppeling is niet echt zoals hij hoort te zijn. Maar ik blijf de goede moed houden, hij is natuurlijk geen nieuwe auto, hij heeft wat ouderdoms pijntjes. Dus dat gaat verholpen worden.

Natuurlijk heb ik er ook wat aanpassingen aangedaan. Zoals altezza's, pioneer deh 3200, Carbon hood van Frost-MX3, einddemper van tweaker2001 en ik heb voor dat oranje kapje uit de richting aanwijzer gehaalt. Maar hij is nog steeds niet gepoetst. :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door sjaakk91 op 11 dec 2010, 18:32, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Welkom bij de club !!!

Ik vind het roze best meevallen vd foto's te zien.

Carbon ziet er strak uit :bier:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

Ik probeerde net mij profiel te veranderen maar ik kreeg dit bericht,

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's Carbon Hood Mazda 6 zijkniperlichten ', mod_ice = 'Pioneer DEH-3200 ' at line 17

Weet iemand hier iets over? Want ik kom er niet uit, wat ik ook probeer. Bijvoorbaat dank.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

sjaakk91 schreef:Ik probeerde net mij profiel te veranderen maar ik kreeg dit bericht,

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's Carbon Hood Mazda 6 zijkniperlichten ', mod_ice = 'Pioneer DEH-3200 ' at line 17

Weet iemand hier iets over? Want ik kom er niet uit, wat ik ook probeer. Bijvoorbaat dank.


Gebruik je enkele of dubbele quotes in je text?
Afbeelding
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

Ik typ gewoon wat, en ik wil dat dan opslaan, en dan komt dat bericht er.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

Zou je me kunnen vertellen wat je typt?

Wederom was ik benieuwd of er in je tekst enkele of dubbele quotes zitten?
Afbeelding
Gebruikersavatar
sjaakk91
Pilot
Pilot
Berichten: 908
Lid geworden op: 14 aug 2010, 18:28
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Baarn

Bericht door sjaakk91 »

Ik heb het al gevonden. Ik typte met symbolen er in, vinden ze niet zo leuk schijnbaar.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

sjaakk91 schreef:Ik heb het al gevonden. Ik typte met symbolen er in, vinden ze niet zo leuk schijnbaar.


Precies! Ik weet het niet uit mijn hoofd maar enkele of dubbele quotes kan hij zich op "verslikken"!

Fijn dat het is opgelost ;)
Afbeelding
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

welkom, mooie MX3 heb je ;)
gelukkig ben je automonteur, kan je alle reparaties zelf uitvoeren op je werk.
Ik kan het weten, hoe vaak mijn MX3 al niet op mijn brug gestaan heeft, heeft me een hoop geld aan werkuren gescheeld, als ik hem steeds zou moeten wegbrengen voor reparaties
Wie laag wil zijn, moet omrijden
Gebruikersavatar
clean mx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 209
Lid geworden op: 26 aug 2004, 19:21
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Betuwe
Contacteer:

welkom

Bericht door clean mx-3 »

Welkom Sjaak!
Mooi rood is niet lelijk!
Plaats reactie