In de zak gezet...of toch ni

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fenix-4evr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 okt 2008, 11:52
Locatie: Lier België

In de zak gezet...of toch ni

Bericht door fenix-4evr »

Mijn middendemper en mijn schokbrekers waren dringend aan vervanging toe. Na wat sites bezocht te hebben, kwam ik tot de conclusie dat het toch wat veel geld was om in een keer alles te vervangen. Zeker nu ik naar de keuring moest.

Dus ik nog wat meer rondgekeken en dan eens gezocht achter een mogelijke donor. Kon ik ineens wat stukken van de binnenkant vervangen. En had ik nog het een en ander in reserve. En ja, had ik daar mooi model gevonden. 400€ en enkel een gebarsten voorrruiten wat lakschade. Zo snel mogelijk gemaild en vorige week gaan halen.

Wat een luxe...een mx3 met vering. :lol: En in veel betere staat dan ik verwacht had. :) Maar dat was zonder die van ons gerekend. :cry: Met onmiddellijke ingang aangeslagen. Hij rijdt nog ni rond en hij wordt al met meer liefde verzorgd dan ik. :x

Maar ik krijg nu wel een spiksplinternieuwe vering en middendemper van haar. :mrgreen:
En krijgt de club er mss een nieuw lid bij. :bouncered:
Sandra
New member
New member
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2010, 20:51

Bericht door Sandra »

Een eerste liefde kan je niet vergeten; en als ik het goed voorheb dan hebt gij 15 jaar geleden de lont in het kruitvat gestoken. Maar wees gerust, ze slaapt nog niet bij in bed
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

hahahaha leuk :mrgreen: :lol:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
fenix-4evr
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 okt 2008, 11:52
Locatie: Lier België

Bericht door fenix-4evr »

JAJA, mijnen auto pakt tenminste mijn vrouwtje ni af. :)
Plaats reactie