Exhaust headers
Moderator: Moderators
Exhaust headers
Via ebay kan je headers krijgen voor $80 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140392335371&viewitem=&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1&category=33631
Wel komt er nog flink wat verzendkosten bij, maar voor 200 eurie heb je m thuis liggen..
Dit scheelt heel wat in kosten als je het vergelijkt met hier, maar mijn vraag is, hoe zou hier de kwaliteit van zijn ?
De shop zelf heeft veel positive feedback..
Wel komt er nog flink wat verzendkosten bij, maar voor 200 eurie heb je m thuis liggen..
Dit scheelt heel wat in kosten als je het vergelijkt met hier, maar mijn vraag is, hoe zou hier de kwaliteit van zijn ?
De shop zelf heeft veel positive feedback..
Laatst gewijzigd door Hiwo op 19 jun 2010, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
80 euro !! Wauw... Ik snap niet hoe ze het ervoor kunnen doen.
Maargoed, de headers zullen niet direct passen. Vanwege de lage prijs is de mal niet perfect.
Veel mensen (niet allemaal, wel veel) moeten bij de collector hem doorslijpen en opnieuw aan elkaar lassen.
Tevens moet er een stuk van je middendemper/header of kat afgehaald worden want die headers zijn te lang voor een mx3.
Maargoed, de headers zullen niet direct passen. Vanwege de lage prijs is de mal niet perfect.
Veel mensen (niet allemaal, wel veel) moeten bij de collector hem doorslijpen en opnieuw aan elkaar lassen.
Tevens moet er een stuk van je middendemper/header of kat afgehaald worden want die headers zijn te lang voor een mx3.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Hiwo schreef:ja dat korter maken moet zoiezo, dat is het probleem ook niet maar wat Whitefinish aangaf is dat je bij de collector dan ook aan het lassen en slijpen komt.
Dan is de kwaliteit van die uit NL beter want die hoef je alleen in te korten
Als je geluk hebt wel ja.. Ze passen ook vaak slecht hier in nederland, zoals ik al zei.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- Dikkekobus
- Co-Pilot