Exhaust headers

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Exhaust headers

Bericht door Hiwo »

Via ebay kan je headers krijgen voor $80 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140392335371&viewitem=&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1&category=33631
Wel komt er nog flink wat verzendkosten bij, maar voor 200 eurie heb je m thuis liggen..
Dit scheelt heel wat in kosten als je het vergelijkt met hier, maar mijn vraag is, hoe zou hier de kwaliteit van zijn ?
De shop zelf heeft veel positive feedback..
Laatst gewijzigd door Hiwo op 19 jun 2010, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

80 euro !! Wauw... :shock: Ik snap niet hoe ze het ervoor kunnen doen.

Maargoed, de headers zullen niet direct passen. Vanwege de lage prijs is de mal niet perfect.
Veel mensen (niet allemaal, wel veel) moeten bij de collector hem doorslijpen en opnieuw aan elkaar lassen.
Tevens moet er een stuk van je middendemper/header of kat afgehaald worden want die headers zijn te lang voor een mx3.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

ah dus beter even doorsparen en hier in NL eentje halen ? Ja dat ie ingekort moet worden wist ik al ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Die in nederland passen vaak net zo slecht. Ken ook zat mensen die hem gewoon hier besteld hebben en ook moesten slijpen en lassen. Komt practisch allemaal van dezelfde fabriek en hebben allemaal het probleem dat ze te lang zijn, aangezien ze allemaal gemaakt zijn voor de probe of mx6.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

ja dat korter maken moet zoiezo, dat is het probleem ook niet ;) maar wat Whitefinish aangaf is dat je bij de collector dan ook aan het lassen en slijpen komt.
Dan is de kwaliteit van die uit NL beter want die hoef je alleen in te korten
Afbeelding
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Hiwo schreef:ja dat korter maken moet zoiezo, dat is het probleem ook niet ;) maar wat Whitefinish aangaf is dat je bij de collector dan ook aan het lassen en slijpen komt.
Dan is de kwaliteit van die uit NL beter want die hoef je alleen in te korten


Als je geluk hebt wel ja.. Ze passen ook vaak slecht hier in nederland, zoals ik al zei.
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ik ben het eens met Stennizz, ook in NL weet je niet wat je krijgt.

Voor hetzelfde geld komen die ook uit amerika en is het precies dezelfde kwaliteit alleen duurder ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

hmm wat is dan het beste om te doen, goedkoop uit Amerika halen of duurder in NL..
Op mx-3.com heb ik idd gelezen dat die goedkope van ebay niet altijd 100% zijn, maar over die van NL kan ik nergens iets van reviews vinden..
Afbeelding
Gebruikersavatar
cristof19
Pilot
Pilot
Berichten: 616
Lid geworden op: 26 jul 2004, 12:04
Locatie: Belgie

Bericht door cristof19 »

heb er overlaatst in nederland ook 1 gekocht en heb em ook opnieuw moeten lassen
bijde flenzen stonden gewoon uit den haak
i live my life for a mx-3
Gebruikersavatar
Dikkekobus
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 234
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:37
Locatie: Sappemeer

Bericht door Dikkekobus »

Meestal zo je vind nooit goed passende. komt omdat het rvs is en als je dat gaat lassen gaat dat trekken. en is dus nooit recht. plus dat het meeste uit china komt en ze zich niet echt aan de iso normering houden
Plaats reactie