heb ergens eventjes een afstellamp voor de ontsteking kunnen regelen. 20 graden voorontsteking was teveel van het goede, pas als ik dusdanig gas gaf dat de vervroeging er in kwam zakte hij. Heb m nu met mijn halve expertise bijgesteld en hij loopt weer goed.
Alleen bij de 5.5k rpm houdt hij nog in, net iets nadat de VRIS erin trapt. Dus de ontsteking staat nog iets te laat(juist?). Ga m op gevoel nog maar een beetje vroeger zetten, heb de lamp nu niet bij de hand :( maar, het is al stukken beter, straks kijken wat hij doet op een langere rit.
Ik snap niet hoe dat er zo een verschil tussen de ontstekingen kan zitten. de nieuwe staat nu bijna op zijn uiterste terwijl de oude in het midden stond.
Metingen aan de bobine secondary coil heb ik niet gedaan, maar de primary meting was in orde
super bedankt voor de hulp tot nu toe!!!! Heel fijn dat er zo actief gereageerd wordt. Ik ga proberen hier ook mijn steentje bij te dragen.