X-BOX 360 in de MX-3.

Plaats hier jouw projecten...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

X-BOX 360 in de MX-3.

Bericht door MX-3 Fusion »

Beste Mensen,

Weet er misschien iemand hoe ik een XBOX 360 in een MX-3 kan plaatsen en wat voor kabels ik daarvoor moet hebben?

Ik heb namelijk een xbox liggen maar doe er niks mee.
Nou dacht ik als ik hem nou in me mx-3 knal dan heb ik voor onderweg ook nog wat.
Als iemand me kan helpen graag!

Mvg JP ( MX-3 Fusion )
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

hoeveel verstand van elektronica heb je als ik vragen mag? Ik neem aan dat je dit ding niet ter vervanging van je radio doet monteren of wel?
MX-6 2.0 '95
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Bericht door MX-3 Fusion »

Nou niet echt heel veel.
Ik wil gewoon me radio behouden en daar buiten om me xbox.
Gebruikersavatar
Mx3 maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1995
Locatie: spaubeek
Contacteer:

Bericht door Mx3 maniac »

wat je nodig hebt is een paar goede rechterhandjes en een omvormer die de accustroom omzet naar 220v en een xbox trekt ongeveer 220watt dus zul je een omvormer van 300watt in je auto leggen en dan is het makkelijkste als je een dvd speler hebt waar je je geluid en je beeld op af kunt spelen ;)

ik wil het zelf ook gaan doen alleen zal ik je helaas niet zeggen waar ik uhm ga plaatsen :P maar mayb kom je op het zelfde idee :bier:

greettzzz
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorn
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 295
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:31
Locatie: Echt

Bericht door Jorn »

ja dat is ook een mogelijkheid.

ik was zelf al aan het denken in het kader van ruimte besparing om het voedings gedeelte wat in de xbox zit eruit te halen en dit via de 12V van je auto te laten lopen. (DC-DC converter van 12V naar xV)
MX-6 2.0 '95
Gebruikersavatar
Mx3 maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 apr 2008, 22:01
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1995
Locatie: spaubeek
Contacteer:

Bericht door Mx3 maniac »

als je ooit een xbox uit elkaar heb gehad weet je tot je daar niet aan moet beginnen aangezien een xbox heel erg gevoelig is .
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
Afbeelding
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Bericht door MX-3 Fusion »

Nou ik ga inderdaad een omvormer halen van 600 a 1200 watt zodat ik de xbox op een lcd monitor kan laten lopen.
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Ik wil niet lullig doen, maar wou het toch ff kwijt dat ik het zonde van het geld vind. Je koopt een omvormer voor de xbox, je steekt tijd in om het in te bouwen, terwijl je nu al niks meer met je xbox doet, laat staan in je auto. Want de meeste tijd dat je in de auto zit, dan rij je, of je moet een echte parkeerplaatsfreak zijn :mrgreen:

Je hebt een mooie mx-3, waar tijd en geld voor detailafwerking beter op z'n plaats is, denk ik.

Of, wat ook leuk is een car-pc. Dan kun je navigeren, internetten(wlan), muziek afspelen en ook nog eens wat gamen. Als je handig bent, kun je zelf een leuke set onderdelen samenstellen. (mini-itx - ram - cpu of een amtom onboard - voeding - gps muis - wlan - hd etc)

Maar wie ben ik........... Misschien wel een ouwe zeur :clown:
Gebruikersavatar
MX-3 Fusion
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 aug 2008, 19:13

Bericht door MX-3 Fusion »

Nee je heb zeer zeker gelijk. ;)
Alleen die xbox is puur voor de show dat als ik ergens sta dat er een xbox in zit. :P
En inderdaad moet er nog wat gebeuren aan de buitenkant van de mx-3
Ik ben net bezig om me interieur te spuiten.
De buitenkant word over 2 maanden helemaal overnieuw gespoten.
Dus ik ben met nog van alles bezig.
van de week zal ik een paar foto's bij me project toevoegen dan kan je zien wat ik vandaag gedaan heb ;)
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Zonde man xbox in auto, ja tenzij je een 32" scherm hebt hangen.. :? xbox is toch HD en al de spellen hebben toch ook wel zowat HD nodig.. Als je dat dan op 7 of 8 inch moet spelen kun je net zo goed hem op marktplaats verkopen en er een ps2 voor terug kopen met een berg spellen. A die is makkelijker aan te sluiten, B is het bij de ps2 niet zo storend om op een klein scherm te spelen en C is de xbox twee keer zo veel waard als een ps2 en houd je dus geld over.. ;) Ik heb nog wel voor graties een ps2 zonder aansluitmateriaal en controllers liggen..
Afbeelding
Plaats reactie