Tank reserve
Moderator: Moderators
-
- Test-Pilot
Tank reserve
Na vandaag maar op goed geluk en vooral hopen van Goudswaard (Z-H) naar Beilen (Drenthe) gereden en weer terug op 1 tank.
Met een verbruik van z'n 1 op 10 en een 50liter tank is mijn huidige KM-stand zonder tankbeurt 531km. Nu maar hopen dat ik morgen de pomp nog haal maargoed.
Wat is nou eigenlijk het punt dat het benzine lampje gaat branden?
Met een verbruik van z'n 1 op 10 en een 50liter tank is mijn huidige KM-stand zonder tankbeurt 531km. Nu maar hopen dat ik morgen de pomp nog haal maargoed.
Wat is nou eigenlijk het punt dat het benzine lampje gaat branden?
Vroem!!
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
-
- Test-Pilot
-
- Co-Pilot
Hiwo schreef:nog nooit een lampje zien branden bij mij :P
dat lampje gaat branden als je 10liter of minder in je tank hebt zitten :P
Mx-3 heeft een vrij grote beveiliging erin gedaan merk ik haha :D Alleen maar handig, je kunt beter vaak tanken dan 1 keer stil staan en moeten lopen naar het pompstation :D haha(alles boven de 200 meter hebben ze een auto voor uitgevonden

Me a like Mx-3
-
- Test-Pilot
MentaleJelleMx-3 schreef:Hiwo schreef:nog nooit een lampje zien branden bij mij :P
Mx-3 heeft een vrij grote beveiliging erin gedaan merk ik haha :D Alleen maar handig, je kunt beter vaak tanken dan 1 keer stil staan en moeten lopen naar het pompstation :D haha(alles boven de 200 meter hebben ze een auto voor uitgevondenhaha)
Heb het ooit een keer getest en echt tot de E gereden + nog een stuk op de E door gereden, maar er ging niks branden....

-
- Co-Pilot
Hiwo schreef:MentaleJelleMx-3 schreef:Hiwo schreef:nog nooit een lampje zien branden bij mij :P
Mx-3 heeft een vrij grote beveiliging erin gedaan merk ik haha :D Alleen maar handig, je kunt beter vaak tanken dan 1 keer stil staan en moeten lopen naar het pompstation :D haha(alles boven de 200 meter hebben ze een auto voor uitgevondenhaha)
Heb het ooit een keer getest en echt tot de E gereden + nog een stuk op de E door gereden, maar er ging niks branden....
kan zijn dat je lampje stuk is :P normaal gesproken zit er een lampje in, zal het even nakijken in de boeken.
Me a like Mx-3