Pagina 1 van 2

Benzine meter incorrect

Geplaatst: 29 mar 2010, 22:47
door Gregory
Ik heb een probleem mijn benzine meter gaat nooit lager dan de helft
dus als ik op de helft zit is dit voor mij al over de reserve
dus dit wil zeggen dat ook mijn reserve lampje niet brandt

is niet defect !!
want toen ik hem net had werkte dit nog naar behoren

maar ik denk dat ik weet wat het is ik denk dat de vlotter verbogen is door het verplaatsen van de ene wagen naar de andere
of ook omdat het uit ander model komt van 93 naar 91

graag wat reply's kan het zijn dat de vlotter een beetje anders is of niet ?

zo niet is het effectief om hem terug te buigen of moet ik de vlotter die er oorspronkeluk inzat weer inplaatsen

update: reserve lamp brandt toch

Geplaatst: 30 mar 2010, 00:55
door Dikkekobus
Achterbank zitting verwijderen, plaatje loschroeven, 2 slangen loskoppelen pomp verwijderen en vlotter inspecteren, kijk of deze blijft hangen of dat deze lek is.

suc-6

Geplaatst: 30 mar 2010, 14:42
door Gregory
Dikkekobus schreef:Achterbank zitting verwijderen, plaatje loschroeven, 2 slangen loskoppelen pomp verwijderen en vlotter inspecteren, kijk of deze blijft hangen of dat deze lek is.

suc-6


als de vlotter lek is heeft die dan niet een lagere waarde aan i p v een hogere waarde

en als ik de vlotter eens uit haal en opnieuw plaats geeft die eerst de goede waarde aan
en na een tijdje rijden gaat die omhoog naar het midden ( als er bijna geen benzine inzit )
of hoger ( als er wel in zit )

maar ik zal de vlotter zelf eens moeten bekijken wie weet :p

Geplaatst: 30 mar 2010, 15:07
door D-PAC
lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren

Geplaatst: 30 mar 2010, 17:01
door Gregory
D-PAC schreef:lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren


ik heb de originele tellers nog

kabelbreuk kan zijn maar dan zal ik de hele vlotter vervangen met filter en al
maar ik kan er nu niet aan werken want het regent veel te hard

Geplaatst: 30 mar 2010, 23:56
door Dikkekobus
Gregory schreef:
D-PAC schreef:lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren


ik heb de originele tellers nog

kabelbreuk kan zijn maar dan zal ik de hele vlotter vervangen met filter en al
maar ik kan er nu niet aan werken want het regent veel te hard


Heb jij een cabrio mx-3??? VET!!! :bier:

Geplaatst: 31 mar 2010, 12:42
door Gregory
Dikkekobus schreef:
Gregory schreef:
D-PAC schreef:lijkt op een kabelbreuk... of heb
je plasma tellerplaten? Dan is het mogelijk dat je wijzers
achter de plaat blijven schuren


ik heb de originele tellers nog

kabelbreuk kan zijn maar dan zal ik de hele vlotter vervangen met filter en al
maar ik kan er nu niet aan werken want het regent veel te hard


Heb jij een cabrio mx-3??? VET!!! :bier:



lol was het maar zo :lol:

maar jammer genoeg is het enkel het schuifdak die open en dicht gaat:p

mijn auto staat buiten en als ik de achterbank verwijder kan ik hem nergens leggen door de regen wil namenlijk niet dat die nat komt

ik werk liever op mijn gemak dan de bank ergens proppen en zo overal moeiluk bij kunnen

Geplaatst: 01 apr 2010, 00:20
door Dikkekobus
daar heb je ook wel weer een punt, gelukkig komt het mooie weer er weer aan. :bier:

Geplaatst: 01 apr 2010, 18:34
door The-Xtreme_Mazda

Geplaatst: 01 apr 2010, 19:09
door Jorn
zou je die door de keuring krijgen hier in nederland? :blink: