Goedkope onderdelen (Origineel & Imitatie)

Heeft u goede Links, of mischien adressen van mazda onderdelen? plaats het hier.

Moderator: Moderators

MentaleJelleMx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 17 sep 2009, 17:54

Bericht door MentaleJelleMx-3 »

ik koop niks via internet, ik wil het zien voordat ik het koop, als je begrijpt wat ik bedoel....en ik wil de persoon zien die het me verkoopt..

vaak is het met dat soort dingen(vaak dus niet altijd:P) dat als je bijvoorbeeld de remdelen koopt dat je dan duurder uit bent uiteindelijk dan dat je wat duurdere remdelen koopt.... omdat die goedkopere meestal sneller slijten... en dus vaker nodig hebt...
Me a like Mx-3
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

idd goedkoop, maar ik zie staan een stuurhuis €1.003,50 uhm ja oke pas geleden bij mijn mx nog een nieuw stuurhuis oplaten zetten omdat deze kapot was, en koste me €280,-
Afbeelding
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

MentaleJelleMx-3 schreef:ik koop niks via internet, ...


zou toch is beginnen.
Snap je achterliggende gedachte hoor, maar kan je uiteindelijk echt honderden euro's schelen in een jaar tijd.

Je moet gewoon in de gaten houden wat je koopt, maar ook kwaliteit spul kost op internet gewoon minder dan via een bedrijf waar je langs gaat.

neem bijv. falken banden, op internet 108 euro, ligt ie op de deurmat.
Via een dealer of garage varierend (weet ik uit ervaring) tussen de 125 en 150 euro.

Is toch makkelijk verdiend....
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Via internet scheelt echt wel veel, tot nu toe heb ik bijna alles via internet besteld. Maar dan wel bij betrouwbare sites, niet zomaar ergens wat bestellen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

scary schreef:idd goedkoop, maar ik zie staan een stuurhuis €1.003,50 uhm ja oke pas geleden bij mijn mx nog een nieuw stuurhuis oplaten zetten omdat deze kapot was, en koste me €280,-


Was dat een compleet nieuwe ? bij heuts kost ie 600 voor n imitatie, mischien is die op de site wel origineel.
Afbeelding
MaaZzy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 mei 2009, 15:35
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6

Bericht door MaaZzy »

RichMX-3 schreef:
MentaleJelleMx-3 schreef:ik koop niks via internet, ...


zou toch is beginnen.
Snap je achterliggende gedachte hoor, maar kan je uiteindelijk echt honderden euro's schelen in een jaar tijd.

Je moet gewoon in de gaten houden wat je koopt, maar ook kwaliteit spul kost op internet gewoon minder dan via een bedrijf waar je langs gaat.

neem bijv. falken banden, op internet 108 euro, ligt ie op de deurmat.
Via een dealer of garage varierend (weet ik uit ervaring) tussen de 125 en 150 euro.

Is toch makkelijk verdiend....


De Falken FK-452 kunnen nog goedkoper! ;)
Ik had deze Falken banden ( 215/35/18 ) voor 98,77,- per stuk. :mrgreen:
Als je dr vier besteld is het toch weer gratis montage etc.

Alle kleine beetje's helpen he. :bier:
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

kijk zo moet je idd nadenken ;)
maar die maat red ik niet :mrgreen:
voor zit 225/40/18 en achter 255/40/18 zijn gelijk een poepi duurder (helaas).

Overigens bij autobandenmarkt.nl besteld, donderdagavond besteld (11-03) vrijdag in behandeling genomen en nu net wordt er aangebeld, ja hoor mijn bandjes :D
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
MaaZzy
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 mei 2009, 15:35
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6

Bericht door MaaZzy »

RichMX-3 schreef:kijk zo moet je idd nadenken ;)
maar die maat red ik niet :mrgreen:
voor zit 225/40/18 en achter 255/40/18 zijn gelijk een poepi duurder (helaas).

Overigens bij autobandenmarkt.nl besteld, donderdagavond besteld (11-03) vrijdag in behandeling genomen en nu net wordt er aangebeld, ja hoor mijn bandjes :D


Je hebt geluk RichMX-3. ;)

De bandenmaat van 225/40/18 hebben ze ook voor 91.46,- per stuk, nog een stukkie goedkoper zelfs. :mrgreen:
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

Hiwo schreef:
scary schreef:idd goedkoop, maar ik zie staan een stuurhuis €1.003,50 uhm ja oke pas geleden bij mijn mx nog een nieuw stuurhuis oplaten zetten omdat deze kapot was, en koste me €280,-


Was dat een compleet nieuwe ? bij heuts kost ie 600 voor n imitatie, mischien is die op de site wel origineel.
ja helemaal compleet nieuw, heb een tijdje terug m'n stuurbekrachtigings pomp moeten vervangen om dat deze letterlijk en figuurlijk opgeblazen was :shock: maar daarna bleef hij olie lekke, en bleek het stuur huis lek te zijn dus, heb ik die ook laten vervangen!
Afbeelding
MentaleJelleMx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 17 sep 2009, 17:54

Bericht door MentaleJelleMx-3 »

RichMX-3 schreef:
MentaleJelleMx-3 schreef:ik koop niks via internet, ...


zou toch is beginnen.
Snap je achterliggende gedachte hoor, maar kan je uiteindelijk echt honderden euro's schelen in een jaar tijd.

Je moet gewoon in de gaten houden wat je koopt, maar ook kwaliteit spul kost op internet gewoon minder dan via een bedrijf waar je langs gaat.

neem bijv. falken banden, op internet 108 euro, ligt ie op de deurmat.
Via een dealer of garage varierend (weet ik uit ervaring) tussen de 125 en 150 euro.

Is toch makkelijk verdiend....


Werk bij een automaterialenzaak(Brezan) en ja dat heeft al voordelen genoeg....

Ik ben trouwens meer de vredestein man haha. Een keer voor een klant besteld, en vond ze er goed uitzien en had voor mezelf ook nodig dus die maar besteld en erop gezet, en ben er dik tevreden over. wil niks meer anders laat ik het zo zeggen haha...
Me a like Mx-3
Plaats reactie