Aandrijfashoes
Moderator: Moderators
- lenny-v
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
Aandrijfashoes
Vanmiddag mx-3 even nagelopen voor de apk is ineens m'n aandrijfashoes / homokineet hoes perfect in 2en. Lijtk wel alsof er met een mesje doorheen is gegaan zo netjes, geen rafeltjes niks :O . Heb vorige week nog op de brug gehad toen was alles brandschoon en zonder scheurtjes ( was toen ff remklauwtje aan het ontroesten :P). Heb alleen ff voor paar minuutjes 180 gereden, zou hij ergens tegenaan geschuurd zijn ofzo, dat de hoes wat uitzet door de snelheid en dat er net een vuiltje o.i.d zat ofzo. iemand ook wel eens gehad? vond het aan de ene kant grappig maar toch ook wel weer zonde.
Groeten, Lennart
Groeten, Lennart
Kampioen Mx-3 Kartcompetitie 2014-2015!
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
Een gescheurde ashoes ziet er idd uit alsof het met een mesje is gedaan.
Het gaat kapot omdat er al droogtescheurtjes inzaten, en dan gaat het ineens kapot bij ver uitsturen (bijv. bij inparkeren) .
Vervang de ashoes nu wel zo snel mogelijk omdat de homokoneet nu bloot staat aan vuil, en deze is erg duur
Groetjes M&M
Het gaat kapot omdat er al droogtescheurtjes inzaten, en dan gaat het ineens kapot bij ver uitsturen (bijv. bij inparkeren) .
Vervang de ashoes nu wel zo snel mogelijk omdat de homokoneet nu bloot staat aan vuil, en deze is erg duur

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

- martinenijenhuis
- Super-Pilot