knipperlichten rechterzijde

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot

knipperlichten rechterzijde

Bericht door robin-mx3 »

Hallo.

Was gisteren enthousiast aan het rijden, toen ging ik naar rechts netjes knipperlichtje aan maar die ging erg snel dus dacht, lampje kapot. daarna sprong het lichtje in de cockpit uit en deed mijn gehele knipperverlichting het niet meer naar rechts.

Net zo plots als dat het niet meer werkte deden ze het in ene keer weer wel en nu zojuist een half uur geleden zijn ze er weer mee gestopt.

Nu heb ik me laten vertellen dat dit met het relais (sorry als ik typefouten maak) te maken heeft.
en zou ik dit uiteraard graag snel verhelpen aangezien agenten ook geen begrip hebben voor foutieve/ kapotte verlichting en dit ook wel link is. :x

Wie heeft dit mischien ook wel eens gehad en weet hoe ik dit weer kan maken, doormiddel van een nieuw relais of eventuele andere oorzaak.

Groeten.
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014

Bericht door xedos »

Het probleem zit in het relais zelf. ja je schreef het goed ;) als je de realis openmaakt kan je zien dat er een soldeertje niet goed of zelfs los zit. ff solderen en hij kan weer lange tijd mee. of je koopt een nieuwe. kost niet de hele wereld.
*Technical service Mazda mx-3.*
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot

Bericht door robin-mx3 »

Oke thanks, en waar vind ik dit relais presies? dacht bij het paneeltje van het gevaren licht maar die gedacht is mischien geheel fout.
xedos
Super-Pilot
Super-Pilot
Type Mazda: Anders
Bouwjaar: 2014

Bericht door xedos »

sorry voor de late reactie, maar hij zit linksonder het dashboard en het is een grote grijze relais. Je ziet hem zo zitten.
*Technical service Mazda mx-3.*
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot

Bericht door robin-mx3 »

maakt niet uit.
bedankt in ieder geval. ;)
Plaats reactie