Slim Windowvisors GB afgerond discussie

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

Gister avond even een ritje over de snelweg gemaakt omdat ik toch m'n accu even een beetje moest bijladen ivm veel korte ritten die ik maak. Uitstekende test natuurlijk voor de slim visors! Toen ik thuis kwam zaten ze er nog steeds op, dus ik denk dat daarmee jouw vraag of ze goed blijven zitten ook beantwoord is.
Als je gewoon de lak goed schoonmaakt en lang genoeg op een droge plek laat hechten dan zou het geen probleem moeten zijn.
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

From: Jesse Fowler
Subject: Re: Slim visors
To: pieter geelhoed
Date: Wednesday, February 18, 2009, 2:09 AM

Thanks for the link! They look good!
I don't understand the language, but could tell they were positive responses, and it was cool to see my name ;)
Could you send me a links to pictures of MX-3s on your forum? I really like the Netherlander's taste, and how you modify your cars!
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Leuk om te horen van Jesse! Ik heb mijn visors nog niet gemonteerd, doe ik als de mx-3 een keer in de garage mag. Waarschijnlijk wanneer ik de thermostaat vervang.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ruben
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 sep 2006, 16:47
Locatie: DEN HAAG
Contacteer:

Bericht door ruben »

Remco- schreef:
yellow schreef:Wow!! Dat ziet er echt VET UIT! wat een verschil!

Ja hè, ik vond het bij Léon ook altijd vet staan en wilde ze zelf erg graag hebben. Was ook erg blij dat Jesse deze weer ging maken en dat jij de groupbuy startte.

yellow schreef:blijft het ook een beetje goed zitten?

Tot nog toe wel :P nog niet met 120 over de snelweg geweest. Heb ze een dag laten hechten in een loods, dus neem aan dat ze wel goed vast zitten. Had ze meteen getest natuurlijk toen ik de auto weer ophaalde. Het regende best goed en er kwam geen druppel naar binen :D


WESTLAND :) :mrgreen: :bier:
Plaats reactie