@ woytek

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

woytek schreef:Moet zeggen, die auto mist wel wat aan de zijkanten. Ik vind hem mooi omdat hij zo strak en simpel is. Niks is overdone, maar nogmaals lage skirts zouden er wel onder passen. Probleem is, meeste skirts zijn zo opvallend en passen niet bij de mazdaspeed front. Zou DOLGRAAG de oem sideskirts willen, deze zijn echt perfect! Mooiste zijskirts die er zijn haha. :mrgreen:

@Bram: zijn inderdaad mooi maar dan laat ik liever de originele eronder, dingen kosten zo 200+ euro

@Scary: die dingen die yence ook heeft?


MS skirts gaan je wel iets meer als 200 kosten denk ik... gingen tijdje terug nog voor 500 dollar van de hand via US forum ;)

kijk anders eens bij die universele skirts ( neem als voorbeeld die mx van claes rudi AKA: nightrider)

dat zijn carcept skirts oid als ik het goed heb. beetje passen en meten en je kunt ze ook wel onder de mx krijgen
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Mja maar als ik deze foto neem van yence:
Afbeelding

Dan zie je dat de skirts een stuk lager zijn. Ik denk dat die kmax skirts van jou wel goed zijn maarja die zijn hier ook nergens te krijgen. En ik wil geen kopie van jou auto maken natuurlijk haha!

De vorm van yence' auto is wel heel mooi vind ik!

Afbeelding


En als we dan toch bezig zijn, oem sideskirts:

Als ik zoiets zou kunnen krijgen... :cry:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Alles kan, zolang je maar geld hebt ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Als iemand er toevallig een tegenkomt, let me know! :mrgreen: Maar die kans is zo klein, zal eens gaan rondbellen! Als iemand overigens soort alternatief weet voor de OEM skirts, laat het me ook weten!
Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

woytek schreef:@Scary: die dingen die yence ook heeft?
jaa
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

woytek schreef:Als iemand er toevallig een tegenkomt, let me know! :mrgreen: Maar die kans is zo klein, zal eens gaan rondbellen! Als iemand overigens soort alternatief weet voor de OEM skirts, laat het me ook weten!


hey man

ik weet niet zeker of ze qua ronding op de mx passen
je zal ze zoizo wat moeten inkorten aangezien de wielbasis van een stilo groter is dan van de mx
maar ze lijken wel wat op de oem skirts
http://www.carpw.com/pictures/fiat/Stil ... 2004_1.jpg
en op www.spoilertje.nl kun je poly skirts vinden voor een mooie prijs
voordeel daarvan is weer dat het poly is , en makkelijk in te korten en bewerken ;)
zijn deze skirts : http://members.home.nl/autobedrijf.koni ... t3ssat.jpg

hoop dat je er wat aan hebt
zal (als het past ) stuk goedkoper zijn dan de echte oem skirts
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Carcept en Carzone hebben best een groot aanbod universele sideskirts. Ze hebben er ook die een stuk mind laag liggen dan die ik had., deze lopen rechter en sluiten hoogstwaarschijnlijk wel netjes aan op de MS bumper. M'n vorige skirts had ik voornamelijk gekozen vanwege de vorm.
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

bij showoff imports heb je ook wel redelijke lage, zijn volgens mij de oude die yence had, denk dat het wel goed staat, kijk maar zelf

http://www.showoffimports.nl/product.ph ... 39&cat=433

Groetjes Daniel
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Dankjewel voor de link, ik zal hem even opslaan en in gedachten houden tot wanneer de voorbumper er is. Ik weet helaas nog niet wanneer deze komt.

Heb al drie weken thuis geen internet dus daarom weinig gepost, komt over 2 weekjes weer als het goed is. In de tussentijd wel weer wat dingetjes gedaan.

Olie druk en temperatuur gauges aangesloten, werkt perfect en ziet er super uit! zijn gemonteerd in de middelste ventilatie gaten.

Carbon fibre en hars gekocht. Als eerst de armsteun gedaan, resultaat is erg mooi maar ik krijg op de een of andere manier vuiltjes en dus kuiltjes in de laatste lak laag.... :cry:

Zal over 2 weekjes dus foto's plaatsen waarschijnlijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Vandaag alle meguiars spulletjes van carclean.nl binnengehad, super goede service!

Helaas schijnt er nu wel enorm veel zon en zal het poetsen zelf op zich moeten laten wachten. Ik ben erg benieuwd wat er met mijn rode lak gebeurt. Voor en na foto's zal ik uiteraard proberen te maken.

Mazdaspeed front nog steeds niet binnen. :cry:
Afbeelding
Plaats reactie