Pagina 10 van 15

Geplaatst: 13 okt 2006, 16:00
door V6peter
Zo,jongens!

De bestelling is vandaag de deur uit gegaan.

De kabels zijn hier niet op voorraad en moeten uit Engeland komen.
Vandaar dat de levertijd geschat wordt op ongeveer 2 weken.

Als de kabels in Nederland zijn krijg ik daar een melding van en sturen ze mij de rekening.Als ik die betaald heb worden ze verstuurd.
Ik betaal via internet dus dat geld staat binnen 24 uur op hun rekening.

Als ik de kabels binnen heb ga ik de adressen erop zetten en breng ik het hele handeltje naar het postkantoor,dus dan zal het hooguit een dag of 2 duren voordat de postbode bij jullie aanbelt om een setje Splitfire kabels af te geven.

Dus kort samengevat:het zal vanaf nu nog ongeveer een week of 3 duren voordat jullie de kabels onder de motorkap kunnen stoppen.

Als er onverhoopt wijzigingen komen in de levertijd zal ik dat hier direct laten weten.

Ik zal ook iedereen even een pb sturen voordat ik ze verstuur,zodat jullie er voor kunnen zorgen dat de postbode niet voor een dichte deur staat.


Groetjes Peter.

Geplaatst: 14 okt 2006, 16:56
door turbulence
ik heb ze vandaag al mogen ontvangen, aangezien mijn mxje dus niet meer rijdt ivm kapotte ontsteking/kapotte bougiekabels.. de leverancier had nog 1 setje uit voorraad, en die kon ik nog mooi krijgen..

en het ziet er echt goed uit!!!!

zijn echt supermooie kabels en is echt meer dan zn geld waard...

peter, nogmaals thanx dat ik ze iets eerder heb kunnen ontvangen...

Geplaatst: 15 okt 2006, 00:14
door V6peter
Geen probleem,graag gedaan!

Ik hoop dat ze samen met de ontsteking van Sam voor weer een hoop fijne kilometers gaan zorgen.

8)

Geplaatst: 15 okt 2006, 03:01
door turbulence
dat hoop ik ook!!!!

enige wat me opviel aan de kabels was dat er 7mm opstond ipv de 8mm in de advertentie...

nu zal dit vast geen wereld van verschil zijn, maar denk meld het toch ff

Geplaatst: 15 okt 2006, 03:04
door V6peter
Was me eerlijk gezegd niet opgevallen.

Ik zal het met de laatste bestelling nog eens na vragen.

Geplaatst: 15 okt 2006, 03:25
door turbulence
V6peter schreef:Was me eerlijk gezegd niet opgevallen.

Ik zal het met de laatste bestelling nog eens na vragen.


kijk maar eens na...

zoals ik zeg, maakt mij verder niks uit hoor, maar viel me gewoon op.. denk ook dat het verschil ook wel te verwaarlozen is

Geplaatst: 15 okt 2006, 17:25
door turbulence
heb ze drin liggen..

mijn bevindingen:

voordeel;

*zeer mooi materiaal
* goeie sluiting op de bougies en verdeelkap

nadeel;

* ze zijn echt erg lang, als je de langste hebt voor de achterste cilinderrij dan moet je het restant echt wegwerken, want je hebt dan nog wel meer dan 20cm haast over aan kabel

Geplaatst: 15 okt 2006, 17:32
door V6peter
Je kunt ze nu dus wel mooi langs je blok werken net als bij de 2.5 V6,ik vind dat ze bij ons maar raar midden over het blok lopen.

Geplaatst: 15 okt 2006, 21:39
door bramx3
idd , klinkt echt als een 2.5 liter set
bij ons lopen de kabels links langs t blok omhoog zeg maar
en bij een 1800 V6 , lopen de kabels , aan de rechter kant op het blok na boven toe
dat scheelt idd een flink stuk

Geplaatst: 15 okt 2006, 21:39
door turbulence
bramx3 schreef:idd , klinkt echt als een 2.5 liter set
bij ons lopen de kabels links langs t blok omhoog zeg maar
en bij een 1800 V6 , lopen de kabels , aan de rechter kant op het blok na boven toe
dat scheelt idd een flink stuk


links langs het blok? aan de kant van de accu dan?