@ woytek

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

nice kerel
hou wel even de komende tijd die adapter in de gaten
die wil nog wel eens lekken als die niet voldoende aangedraaid is ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

M3nace schreef:ja doe ze maar eerst kitten.. ik was ook eigenwijs...maar je ontkomt er toch niet aan.

Probleem is, ze zijn door jeroen al een keer gekit. Nu is deze kit grijs geworden en lijkt het me mooier als ik hem overnieuw doe. Ik weet alleen niet of ik het glas weer loskrijg omdat het best goed gekit zit. Ik dacht dat warm/heet water de oplossing was?
bramx3 schreef:nice kerel
hou wel even de komende tijd die adapter in de gaten
die wil nog wel eens lekken als die niet voldoende aangedraaid is ;)

Heb al even een stukje gereden zodat de olie warm kon worden, zie er goed uit! Zat een klein drupje onderaan het filter na de rit maar dat is waarschijnlijk nog van de met olie besmeurde o-ringen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

als ik het doe doe ik het goed :mrgreen:

je zou ze kunnen losstoken in de oven, zoals je de koplampen immers ook los kunt stoken..

zou in principe wel moeten werken..

zoals ik ook al tegen je zei in een PB met een mesje de grootste resten verwijderen en dan evt helemaal losmaken.

maar pas wel op met losmaken, heb het keer eerder geprobeerd en dat was geen succes zeg maar :oops: glas brak heel snel af..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

turbulence schreef:als ik het doe doe ik het goed :mrgreen:

je zou ze kunnen losstoken in de oven, zoals je de koplampen immers ook los kunt stoken..

zou in principe wel moeten werken..

zoals ik ook al tegen je zei in een PB met een mesje de grootste resten verwijderen en dan evt helemaal losmaken.

maar pas wel op met losmaken, heb het keer eerder geprobeerd en dat was geen succes zeg maar :oops: glas brak heel snel af..


Welke pb? :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Netjes gedaan die stang achter :bier:

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Mazdaspeed bumper besteld! Samen met jeroen dus hoop dat ze snel komen! :mrgreen:

Nu wil ik jullie eigenlijk vragen om met wat ideeën te komen. Als ik zodra een mazdaspeed bumper erop heb zitten dan wil ik nog wat kleine dingen veranderen. Liefst geen complete bodykit overigens.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik zal zelf te denken een CF hood OEM style. Twijfel ook tussen standaard mudguards en mooie sideskirts. Probleem is dat sideskirts niet te laag mogen zijn omdat de mazdaspeed bumper niet laag is. Wil ook niet te opvallende skirts. Ideeën zijn zéér welkom! Zoek bijvoorbeeld ook nog mudguards achter de achter wielen of OEM style sideskirts!

Foto van in mijn ogen mooie mx3:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

is het niet misschien een goed idee om er rond om windsplitters te plaatsen?
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

MS heeft ook nog kleine subtielle side skirtjes
john michel heeft die ook
maar dan ingewerkt
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

bramx3 schreef:MS heeft ook nog kleine subtielle side skirtjes
john michel heeft die ook
maar dan ingewerkt


tsja..

en duur en enorm schaars....

maar gewoon setje skirts moet ook wel lukken, ik ga ervanuit dat mijn k-max skirts er ook mooi op aansluiten....

maar goed, als die mx op de foto in jouw ogen mooi is, dan heb je alleen nog een CF hood nodig, setje mooie rims en meer niet want dan heb je een gelijkenis met die rooie..

zo speciaal is deze ook niet, enige wat hem mooi maakt miz is de carbon kap die mooi afsteekt bij het rooie
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Moet zeggen, die auto mist wel wat aan de zijkanten. Ik vind hem mooi omdat hij zo strak en simpel is. Niks is overdone, maar nogmaals lage skirts zouden er wel onder passen. Probleem is, meeste skirts zijn zo opvallend en passen niet bij de mazdaspeed front. Zou DOLGRAAG de oem sideskirts willen, deze zijn echt perfect! Mooiste zijskirts die er zijn haha. :mrgreen:

@Bram: zijn inderdaad mooi maar dan laat ik liever de originele eronder, dingen kosten zo 200+ euro

@Scary: die dingen die yence ook heeft?
Afbeelding
Plaats reactie