@ woytek

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Dit weekend gelijk mijn xenon verlichting geïnstalleerd die ik vrijdag binnen heb gekregen van de groupbuy. Alles ging lekker en daarna gelijk mijn auto gewassen.

Volgende week waarschijnlijk olie temperatuur en druk meters installeren en hopelijk binnenkort ook een veerpootbrug achter! Led project schiet niet op, misschien ga ik wat dingen kant en klaar kopen zodat het tenminste af is!

edit: En als ik de zwarte altezza's binnen krijg van turbulence dan komen dier er natuurlijk ook op! Zoek alleen nog een setje kabelboompjes van de achterlichten (ja alweer/nog steeds). :mrgreen:

Foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door woytek op 09 dec 2007, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

nu nog die gele stadslampen verwijderen en mooie ledjes erin en dan is het een mooi front geworden!!!

zijn deze fotos genomen na de opwarmtijd van de lampen? want ze zijn nog wel erg blauwig...

voor de rest, zeer netjes!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

turbulence schreef:nu nog die gele stadslampen verwijderen en mooie ledjes erin en dan is het een mooi front geworden!!!

zijn deze fotos genomen na de opwarmtijd van de lampen? want ze zijn nog wel erg blauwig...

voor de rest, zeer netjes!!


opwarmtijd? :mrgreen: Is het slecht als ik hier nog nooit van gehoord heb? Ze zijn in iedergeval direct genomen nadat ik de auto even gestart had om ze aan mama te laten zien! 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

in het begin geven ze altijd minder licht en is het licht meer blauwig...

na ongeveer een paar minuten wordt het mooi helder wit...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Even een kleine update. Heb helaas nog geen tijd gehad voor de olie meters maar deze komen er ook zsm in! Achterlichten van jeroen nog niet binnen helaas (hint, hint :mrgreen: ).

De veerpootbrug achter van de groupbuy gemonteerd:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

en .. merk je verschil met die stang ?
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Nou moet bekennen dat ik nog niet veel tijd heb gehad om te rijden. :mrgreen: Alleen na het monteren even een 10 minuutjes. Ik dacht dat ik wel merkte dat hij iets minder 'kraakte' toen ik over een lelijke verkeersdrempel reed bij ons in de buurt. Alsof hij iets steviger was ging hij soepeler over de drempel.

Helaas kan dit natuurlijk ook aan mij liggen, ik durf niet te zeggen of het écht verschil maakt. Ik rijd normaal ook nooit op het randje van onder/overstuur natuurlijk. Was wel even tijdens de 'testrit' met 90/100 over onze bochtige dijk gereden en dat trekt ie makkelijk hoor, zeer weinig rol en heerlijke besturing. Maar dat deed ie eerder natuurlijk ook al! :x
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

nice :)

moet je wel niet kwaad worden he ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Afbeelding

Zwarte altezza's zijn binnen! Thanks jeroen! :mrgreen:

Nog geen zin gevonden om ze te monteren, wil eerst even kijken of ik ze opnieuw kan kitten. Ook wil ik kabelboompjes ergens vandaan halen voor dubbele achterlichten.

Vandaag wel even de mx-3 op de krik gezet (god wat is die laag zeg!) om de oliefilter adapterplaat te plaatsen samen met een nieuw filter.

Alles lijkt goed gelukt, heb de draadjes nog niet aan gesloten dus weet nog niet of het werkt. Maandag de eerste tentamens dus moet even kijken wanneer ik daar tijd voor heb!
Afbeelding
Gebruikersavatar
M3nace
Pilot
Pilot
Berichten: 554
Lid geworden op: 25 jun 2007, 21:24

Bericht door M3nace »

ja doe ze maar eerst kitten.. ik was ook eigenwijs...maar je ontkomt er toch niet aan.
Plaats reactie