DB89

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

ik zou idd gewoon tussen (de) het examen(s) door 6 lessen nemen dat deed ik ook steeds maar ik had een ander probleem namelijk eigen rijstijl omdat ik al elke dag overal rond reed vanaf m'n 13e :oops: maar ik reed wel heel goed alleen het waren de kleine dingetjes zoals m'n handen aan t stuur op de juiste manier enzo.
laat je niet naaien en neem gewoon een paar opfris lessen en dan lekker op naar je volgende examen :bier:
succes!
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

Ik heb vandaag mn rij-instructeur gebeld en zei dat ik geen pakket zou nemen, ookal had ik het geld, en dat ik nog 6 dubbele lessen neem, 12 in totaal dus , en dat ik me dan ga concentreren op kijktechniek en kruispunten nemen, en dan wil ik gelijk weer her-examen of spoedexamen aanvragen, want ik heb ondertussen wel haast :p, keb 4 maanden moeten wachten op dit examen, maar hij zou me terug bellen, maar ik denk dat ik em wel bel.

ik zal jullie op de hoogte houden ;)
Afbeelding
johnmichel
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1957
Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
Locatie: Hamont(B)

Bericht door johnmichel »

jah ik had toen ook 12 uur, dat is meer als zat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

ik heb em vandaag aan de lijn gehaad hij en vond het goed, dat ik 6 ;essen nam, en hij heeft een examen gereserveerd, in de eerste week van november

dus ik ben eigenlijk wel blij., het mag van mij eerder , maar het gaat erom dat ik mn rijbewijs heb, en van mn mazda kan genieten :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

zoooo... :shock: dat is best snel met de huidige wachttijden
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

jah gelukkig maar, op mn eerste examen heb ik 4 maanden op moeten wachten dus ik weet dat de wachttijden lang zijn ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

Afgelopen zaterdag met een maat naar 100% tuning geweest,
En heb ik een Nieuw Open Lucht filter gekocht, en maakt nu gelijk meer geluid :) , bij stationair hoor je num nu al fluiten 8)

En een carterventialtiefiltertje gekocht want mn gasklep werdt ontzettend smerig van de olie dampen dus staat weer een stuk beter.

Ben na 100% tuning ook nog ff naar de gamma gegaan voor traanplaat en een tafelpoot, jaja ik heb um :mrgreen:

en nu moet ik alleen nog wat verloopstukjes hebben voor mn inlaat en dan is dat weer klaar :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

zoals al in het aangeboden/gezocht topic stond zocht ik laatst een koplamps voor de bestuurderzijde , en heb die ook gekregen dankzij jullie hulp, bedankt daarvoor ;)

Bij de apk kwamen ze er achter dat de reflector afgebroken was, en er was al een schroef, scheef in de reflector gedraaid dus dat was al niet in orde.

Ik heb dus de afgelopen dagen de bumper gedemonteerd, bedankt WhiteFinish voor de uitleg over de bumper, en heb via marktplaats bij esam demontagebedrijf een koplamp gevonden en gemonteerd en hij ging vandaar naar de garage om em goed te keuren, en af te melden, en hij is weer goed gekeurd...:)


en ik ben afgelopen zaterdag weer gezakt voor mn rijbeijws, omdat ik niet vlot genoeg reed en met 80km/h invoegde en je mocht daar 100.
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Mooi dat je geholpen bent !! :0

Sucks alleen dat je weer gezakt bent !!! 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

laat ik het hopen, kwam doordat ik afsloeg op een weg waar een middenberm op zat, en er kwam een auto aan met een aardig vaartje, en ik stop want hij kwam vor mij van rechts, en uiteindelijk moest hij ook aflsaan dus mocht ik voor hem langsrijden, en vervolgens vertelde de examinator dat ik niet stil had mogen staan :? , maarjah weer 200 euro armer, volgende keer ga ik bij Rotterdam- Zuid afrijden.

maar ik zal em ooit wel een keer hebben, liefst nog voordat de nieuwe regels van start gaan, met verkeersveiligheid en gevaren inzicht
Afbeelding
Plaats reactie