Slome

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

Remco- schreef:Vette bumper hoor :) Neem je er ook nog passende skirts bij?

Ik heb een clublid gepm´d waar ik van wist dat hij nog wat had liggen in kleur, die nog niet gemonteerd zijn. Maar hij ging ze ws tzt toch monteren.

Helaas kan ik niet goed opmaken of deze skirts van jeroen de bijbehorende zijn. Ik wil namelijk de skirts zoveel mogelijk in dezelfde vorm hebben als de voorbumper. Onderaan zit zo´n soort vouw naar binnen, die wil ik in de skirts ook terugzien eigenlijk. De meeste skirts hebben zo´n lelijke uitstulping aan de onderzijde :blink:

Deze lijken mij wel wat:
Afbeelding

Dus als iemand hier een foto van heeft waar ze gemonteerd zitten, heel graag!

Als alternatief vind ik deze ook wel mooi:
Afbeelding

&

Afbeelding
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

Ik heb besloten om de auto te koop aan te bieden. Mijn passie ligt bij motoren en de auto is eigenlijk overbodig. Zie verkoop sectie van het forum.

Ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken die er nig een mooie auto van kan maken.
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

Enige tijd later :roll:

Mazda is in Oktober van eigenaar gewisseld, heb hem ook gewezen op de clubsite.

Ik ben inmiddels naar een nieuwere auto gegaan:
Hyundai Coupe 2.0i CVVT uit 2004.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Slome op 08 apr 2010, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

das ook wel een leuke auto, al ga je er qua prestaties wel op achteruit.
Plaats reactie