Fullsize chip's
Moderator: Moderators
-
- Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
Als je hem op stuurt heb je hem met een kleine 5 dagen terug .
Ik heb hier geen kl59 ecu liggen anders had ik die opgestuurd en stuur je de jouwe terug zodat niet niet zonder ecu zit .
Langs komen mag ook .
Ben er dan ongeveer een klein uurtje mee bezig .
Ik heb hier geen kl59 ecu liggen anders had ik die opgestuurd en stuur je de jouwe terug zodat niet niet zonder ecu zit .
Langs komen mag ook .
Ben er dan ongeveer een klein uurtje mee bezig .
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
RB25DET 300pk
Chip's K8 KLDE en KLZE
-
- Pilot
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
heb contact gehad hij had nog geen tijd ervoor.
maar ik bedacht me net iets.
volgens de manual van 95 heeft de ecu dit schema. Dat wat daar staat bij B2-01, dat zijn de 3 stekkers van de ecu toch?
nou zou dat dus overeen moeten komen met dit:
de k838-18-881A
nou is het wat moeilijk te zien, maar volgens mij is het in het schema 3-2-1, en in de afbeelding dus 1-2-3 (bijv afbeelding stekker 3 (1e vijf draden boven, links>rechts), lijkt me Light green/Yellow(LG/Y), Orange (O), Gray/Red (GY/R), (Violet, V), en een blauwe? (L/R?) (light blue/red?)
Maar het punt waar het me om gaat als, er iets veranderd is in die draden, dan past er geen oude ecu op.
Als het (Z-40) schema van 95 model gelijk is aan die van 92, dan kan het dus. Heb geen 92 handboek, kan dat dus niet checken.
maar ik bedacht me net iets.
volgens de manual van 95 heeft de ecu dit schema. Dat wat daar staat bij B2-01, dat zijn de 3 stekkers van de ecu toch?

nou zou dat dus overeen moeten komen met dit:
de k838-18-881A
nou is het wat moeilijk te zien, maar volgens mij is het in het schema 3-2-1, en in de afbeelding dus 1-2-3 (bijv afbeelding stekker 3 (1e vijf draden boven, links>rechts), lijkt me Light green/Yellow(LG/Y), Orange (O), Gray/Red (GY/R), (Violet, V), en een blauwe? (L/R?) (light blue/red?)

Maar het punt waar het me om gaat als, er iets veranderd is in die draden, dan past er geen oude ecu op.
Als het (Z-40) schema van 95 model gelijk is aan die van 92, dan kan het dus. Heb geen 92 handboek, kan dat dus niet checken.
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
O.o 98? nou, ik kan het niet met zekerheid zeggen, ik weet niet eens of mijn eigen ecu wel werkt met een klze nog.
maar als ik zo hoor wat er op mx-3.com staat dan zou ik zeggen ja een 98 obd1.
daar zeggen ze ook dat er in europa heel weinig obd2 mx-3 zijn.
aan de andere kant zeggen ze ook dat 96+ obd2 is.
chippen kan volgens mij niet, kan alleen bij bepaald ecu. ecu swap kan misschien wel, dat probeer ik nu ook uit te zoeken.
maar als ik zo hoor wat er op mx-3.com staat dan zou ik zeggen ja een 98 obd1.
daar zeggen ze ook dat er in europa heel weinig obd2 mx-3 zijn.
aan de andere kant zeggen ze ook dat 96+ obd2 is.
chippen kan volgens mij niet, kan alleen bij bepaald ecu. ecu swap kan misschien wel, dat probeer ik nu ook uit te zoeken.