433 km op 40 liter.
sinds mijn auto terug is van garage loopt ie een stuk duurder

Moderator: Moderators
Retuow schreef:Nu we het toch over het lampje hebben, ik word echt ziek van dat gedreig van het lampje![]()
De meeste auto's hebben een lampje wat aan gaat, oftwel tanken. De mx3 is gewoon irritant (is ook echt het enige wat ik minder vind aan de wagen). Ga je door een bocht, begint ie zwakjes te branden....en weer uit. Stoplicht......groen....optrekken en hij begint weer zwakjes. Ineens is ie vol van kleur.....en weer weg..... pas na 4 kilometer dreigen blijft hij branden.
Misschien dat ik er ook teveel op let, maar ik ben benieuwd of er mensen hier zijn die het ook storend vinden!
xedos schreef:
Ben ik wel benieuwd naar wie dat storend vind..waar maak jij je nou druk om zeg! ongeloofelijk.Ik rijd een auto waarbij het lampje opeens aangaat en niet meer uitgaat tot je weer tankt. en dan praat ik over een groot benzinepomp symbool wat is erger? logisch dat je lampje in een bocht ff gaat bfranden, er zit een vlotter in je tank die continu je niveau van je tank volgt. beter syteem dan de auto's van tegenwoordig.
Rikmx schreef:mijn benzine naalt pendelt afentoe heen en weer... onder het rijden kijk ik op de benzine meter en hij staat half vol en een minuut later zegt ie dat er nog maar 25% in zit, vervolgens gaat hij na een minuur of wat weer omhoog...
in bochten is het ook leuk... als je hem goed pushed bijv bij een snelwegafrit... brand het lampje als de tank nog meer an half vol is....