M&M: Ongeluk

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

hyperman schreef:Is er al nieuws over Marcel? Is hij al thuis?


Marcel is sinds vanmiddag 15.00 uur thuis en ligt net op bed. Hij is al moe van de aanloop van vanmiddag en vanavond krijgen we nog meer aanloop, dus dit uurtje gebruikt hij even lekker om bij te komen.

Hij heeft natuurlijk erg last van zijn rug en ook gekneusde ribben die hem veel pijn doen. Hij mag 1 á 2 weken niet werken i.v.m. hersenschudding.

;)
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Gisteren even langs geweest bij ze maar dat ik binnen kwam moest ik wel even een traantje laten :cry:
Ben ook blij dat ik even ben langs geweest.
Marcel en Martine heel veel sterkte nogmaals en als ik jullie ergens mee kan helpen jullie hebben me nummer ;)
Gebruikersavatar
Qootje
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 aug 2005, 20:52
Locatie: Arkel

Bericht door Qootje »

damn, ik het lees het net pas! superzonde van de wagen, maar niets belangrijker dan jezelf. sterkte allebei!
Tino
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 nov 2006, 16:19
Locatie: Rotterdam

Bericht door Tino »

pfff,wat een verhaal.
echt heel erg zowel persoonlijk als materieel.

Veel succes met opknappen allebei, het is gelukkig een troost dat je er nog zonder al te erge verwondingen uitkomt.

Sterkte,Tino
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Heb me in Tilff nog verwonderd over de perfectie waarmee alle aanpassingen aan deze auto gedaan zijn... dit had echt nooit mogen gebeuren :cry:
Sterkte met het lichamelijke en geestelijke herstel, jullie allebei!
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gebruikersavatar
hyperman
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1088
Lid geworden op: 19 aug 2004, 09:54
Locatie: Roermond

Bericht door hyperman »

turbulence schreef:
hyperman schreef:Is er al nieuws over Marcel? Is hij al thuis?


Marcel is sinds vanmiddag 15.00 uur thuis en ligt net op bed. Hij is al moe van de aanloop van vanmiddag en vanavond krijgen we nog meer aanloop, dus dit uurtje gebruikt hij even lekker om bij te komen.

Hij heeft natuurlijk erg last van zijn rug en ook gekneusde ribben die hem veel pijn doen. Hij mag 1 á 2 weken niet werken i.v.m. hersenschudding.

;)


:oops: maar in ieder geval wel goed om te horen dat het naar verhouding alweer beter gaat.
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Weer even een beetje bijpraten:

Marcel is snel vermoeid, vanmiddag hebben we 2 mensen over de vloer gehad en vanavond ook weer 2. Als ze er zijn, wil hij er héél graag bij zijn, maar na een tijdje merkt hij dat z'n lichaam niet meer wilt, hij wordt dan misselijk en moet dan écht weer op bed gaan liggen.

Zelf ben ik tussendoor vanmiddag ook nog naar de dokter geweest, even mijn ogen laten bekijken omdat ik het gevoel had er nog wat in te voelen (net haalde ik nog een stukje glas uit een wondje op mijn neus en ook een stukje glas uit Marcel z'n snor). Maar in mijn ogen was gelukkig niets te vinden.

Een hele berg pijnstillers gekregen, we kunnen nu zelf een apotheek beginnen ;). Als ze maar helpen... Dat is het belangrijkste.

Het is vroeg, maar we gaan al lekker naar bed, Marcel ligt er al in en ik ben er ook aan toe.

Tot gauw!

Liefs Martine
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Hoi M&M, ik lees net wat er gebeurt is.
Alleen het lezen ervan gaat je niet in de kouwe kleren zitten, laat staan dat je het meemaakt. Wat een schrik! Ik hoop dat jullie blij zijn met elkaar dat jullie het allebei kunt navertellen en dat dat de pijn van het verlies van jullie MX-3 wat verzacht.
Zorg goed voor elkaar de komende weken, maar denk ook aan jezelf.

Sterkte!

Maestro
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

Nog even een kleine toevoeging namens Marcel:

De groetjes aan iedereen en hij wil de mensen bedanken voor de lieve berichtjes en het langskomen, dat doet hem erg goed :mrgreen: :mrgreen:

En thnx! van mij dat jullie zo lief zijn voor Marcel, dát doet mij weer goed ;)

Groetjes Martine
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

martinenijenhuis schreef:Nog even een kleine toevoeging namens Marcel:

De groetjes aan iedereen en hij wil de mensen bedanken voor de lieve berichtjes en het langskomen, dat doet hem erg goed :mrgreen: :mrgreen:

En thnx! van mij dat jullie zo lief zijn voor Marcel, dát doet mij weer goed ;)

Groetjes Martine


maar laten we ook niet vergeten dat ook JIJ dit van dichtbij heb moeten meemaken...

ik vind het ook echt goed van jou dat je je zo sterk weet te houden ondanks al deze ellende... !!! TOPPER!!! :duim1: :duim1:
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie