@NJboersma

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
njboersma
New member
New member
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mar 2006, 14:50
Locatie: Harkstede

Bericht door njboersma »

marcel v6 schreef:En bevalt de 2,5L :mrgreen:


Ik hoop het wel :mrgreen:
Tja, morgen haal ik hem pas op... maar omdat ik niet kon wachten heb ik alvast mn profile aangepast...

De reden waarom ik het van die toerentallen zou willen weten is omdat ik een shiftlight in overweging wil nemen 8)
If it ain't broke, you're not trying!
Gebruikersavatar
njboersma
New member
New member
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mar 2006, 14:50
Locatie: Harkstede

Bericht door njboersma »

Nou, toch maar even een update dan...
Vrijdagochtend in de trein gestapt naar JT om mijn mx weer op te halen...
Vervolgens in superdruk verkeer weer terug naar huis gereden (A2/A15/A50/A28), maar ondanks dat het verkeer niet opschoot, was ik voor mn gevoel binnen een half uurtje weer thuis 8)

Helaas was mijn air intake nog niet helemaal compleet/af, dus ga ik binnenkort daarvoor en voor de 1000km beurt nog even terug.

Nou ja, en verder: man, man wat een motor! Hij loopt echt ontzettend lekker, reageert erg direct op het gas en bovenal: hij is best wel snel! :mrgreen:
Dus wat Marcel zei over die grijns op je gezicht.. dat klopt 100%
Vanochtend ook mijn woon/werk er weer mee kunnen doen.. dus rustig rijden kan hij gelukkig ook goed.

Nu maar hopen dat ie weer een paar jaartjes mee kan. (Heerlijk dat er nu na 500km nog steeds geen drup olie of koelwater uit verdwenen is :lol: )
If it ain't broke, you're not trying!
Gebruikersavatar
justa
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2149
Lid geworden op: 12 sep 2003, 12:14
Locatie: zwaag

Bericht door justa »

gefelicieerd met je ZE dan maar. nu lekker genieten :)
Afbeelding
Plaats reactie