MarcelV6 heeft een ongeluk gehad met de MX!!!!!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

komt wel goed marcel! we wachten eerst woensdag ff af en dan gaan we ff op een rustige manier (en dan weet jij wel wat ik bedoel :lol: ) de optie's doornemen wat te doen want ik denk dat alle club leden het met me eens zijn dat het dood en dood zonde is als een van de mooiste wagens van de club weg gaat.
en naar almere kan altijd nog als er echt geen enkele andere optie is maar daar gaan we voorlopig nog ff niet vanuit maat.

succes!
Laibo
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 62
Lid geworden op: 08 mar 2007, 19:28

Bericht door Laibo »

Hey Marcel,
Zwaar, zwaar balen! Sowieso is zoiets als dit gewoon zwaar kl**e! Maar bij een MX voelt dit nog veel erger (eens een MX en je wilt nooit meer iets anders!) Kennis van me heeft dit ook gehad en kon gelukkig via het eerder genoemde waarborgfonds de boel alsnog vergoedt krijgen...
Laten we hopen dat de schade voor de verzekering de moeite waard is om het te laten repareren, total loss is GEEN optie!
Maar het belangrijkste blijft toch wel dat jullie er heelhuids uitgekomen zijn!
Heel veel succes en sterkte ermee!
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Ik zal ook zeker aangeven dat er veel werk,tijd,liefde en geld in de auto zit tegen de schade expert.
Boek met alle bonnen en foto,s gaan ook zeker mee woensdag want dan kan ik alles eerlijk aan tonen van wat er aan de MX gedaan is.
Maargoed het blijft een auto uit 94 jongens.
En bij het waarborgfonds moet je dik een jaar op je geld wachten dus dat is ook geen optie want ik ga echt geen jaar rijden met schade.
Gebruikersavatar
clean mx-3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 209
Lid geworden op: 26 aug 2004, 19:21
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: Betuwe
Contacteer:

Damn

Bericht door clean mx-3 »

Lees nu pas wat je mx'je is overkomen marcel. :cry2:
Begrijp dat je niet al te veel geduld heb om 'r te fixen.
Dat snap k heel goed maar ik weet ook dat je mx'je t verdiend om langzaam maar zeker weer in oude glorie hersteld te worden.

heb geduld en heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

marcel v6 schreef:Maargoed het blijft een auto uit 94 jongens.
En bij het waarborgfonds moet je dik een jaar op je geld wachten dus dat is ook geen optie want ik ga echt geen jaar rijden met schade.


ik wist het dan wel... mooi ergens in de loods helemaal opknappen en in een jaar tijd de auto gewoon terug brengen naar topstaat!

en als zijn auto ook schade heeft, wat wel moet want neem aan dat de kant waar hij jou raakte ( passagierskant) ook beschadigd is, dan is het iets wat je nooit zelf hebt kunnen veroorzaken...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

turbulence schreef:en als zijn auto ook schade heeft, wat wel moet want neem aan dat de kant waar hij jou raakte ( passagierskant) ook beschadigd is, dan is het iets wat je nooit zelf hebt kunnen veroorzaken...

wil niet lullig doen maar zo redeneren ze nooit ;) jij kan namelijk ook naar rechts uitwijken of zwieberen, hem raken en vervolgens tegen de vangreel rijden
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

shit man ik lees het nu pas.. echt kl#te vond je mx echt een van de mooiste en hoop dat die dat ook weer word. ik hoop voor jou dat die kerel zich snel meld en de verzekering een poot ui t kan trekken want dat is je mx wel waard succes verder!!
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

RichMX-3 schreef:
turbulence schreef:en als zijn auto ook schade heeft, wat wel moet want neem aan dat de kant waar hij jou raakte ( passagierskant) ook beschadigd is, dan is het iets wat je nooit zelf hebt kunnen veroorzaken...

wil niet lullig doen maar zo redeneren ze nooit ;) jij kan namelijk ook naar rechts uitwijken of zwieberen, hem raken en vervolgens tegen de vangreel rijden


ja ok.. point taken...

naja, marcel heeft weer een getuige, die heeft hij niet...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Marcel heeft zich dan wel weer netjes bij de politie gemeld, die kerel met die Opel niet. Als er dan wel lak van Marcel z'n wagen op die Opel te vinden is, dan moet dat voor de politie toch ook wel duidelijk zijn?
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Las net pas wat er met deze fraaie MX-3 gebeurd is, wat een gare actie van die slopel (door)rijder... gelukkig is zijn kenteken bekend :evil:
Marcel ik hoop dat je wagen niet total loss wordt verklaard, mocht je hulp met iets nodig hebben dan woon ik ook in Noord-Holland dus ik ben er zo...
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Gesloten