Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)
Moderator: Moderators
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 02 jan 2007, 01:24
Je kan geen foto,s in je auto-profiel uploaden maar wel in deze topic.
Ik vind het ook nog steeds balen dat we geen foto,s erop kunnen zetten in het auto-profiel
En heb je je eigen ook uitgelogt en daarna weer ingelogt
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 02 jan 2007, 09:43
Ik zag dat je motorkap nog orgineel was. Heb je deze niet moeten aanpassen ivm je turbo ??
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
marcel v6
Super-Pilot
Berichten: 3733 Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:
Bericht
door marcel v6 » 02 jan 2007, 15:38
Moet dat dan bij auto,s met een turbo erop
Ik ken genoeg auto,s die achteraf een turbo hebben gemonteerdt of een S.C maar die hebben ook hun motorkap niet aangepast.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 02 jan 2007, 17:23
Bij de 1.6 wel omdat er iets gebeurd met de piping etc
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
raymondmx-3
Co-Pilot
Berichten: 450 Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals
Bericht
door raymondmx-3 » 02 jan 2007, 18:01
heb je goed gezien,
dat is nog een oude foto,
ik ben momenteel nog aan het wachten op de luchthapper, die moet nog binnen komen.
en de motorkap wordt ook nog verlengt en gekleand.
turbulence
Super-Pilot
Berichten: 5868 Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:
Bericht
door turbulence » 02 jan 2007, 18:05
WhiteFinish schreef: Bij de 1.6 wel omdat er iets gebeurd met de piping etc
correctie..
gasklephuis...
die zit hoger dan de motor zelf en komt daardoor net iets tegen de kap aan..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
WhiteFinish
Supporting Member
Berichten: 6833 Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:
Bericht
door WhiteFinish » 03 jan 2007, 10:01
Kan ook..
Ben geen 1.6 expert maar wist dat er iets aangepast moest worden
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
scary
Super-Pilot
Berichten: 1767 Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren
Bericht
door scary » 03 jan 2007, 10:21
ja motorkap moet je aanpassen anders gaat ie niet dicht
raymondmx-3
Co-Pilot
Berichten: 450 Lid geworden op: 14 nov 2005, 22:50
Locatie: vaals
Bericht
door raymondmx-3 » 26 jan 2007, 00:39
nieuwe foto's geupdate, binnen kort komen nog meer erbij ( motorkap is namelijk ook zo ver klaar)enz
M-Xtreme
Pilot
Berichten: 673 Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:
Bericht
door M-Xtreme » 26 jan 2007, 09:41
ziet er erg gaaf uit zo vooral onder de kap
Auto is te koop!! PM of MAIL