@Robin-mx3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

ja de vorm deed het m ook, vind het ook veel geld hoor maargoed heb zoiets van dat doe ik met 1 auto.. en hoop deze n tijd te rijden..

Overhaulin is vet ja, zetten erg strak werk neer.

En ben juist bang voor de verhoudingen idd, heb pakfeifer sideskirts en pakfeifer achterbumper.. nu vind ik dat die aardig in lijn met elkaar lopen, maar de voorbumper zoals die origineel is net niet. daarom ben ik de zeikanten waar de wielen zitten aan het aanpassen zodat dit niet zo uit steekt tegenover de rest. Wielen wil ik t liefst 18 of 19 inch gaan doen zodat dit t geheel ook weer wat omhoog brengt (zonder verlaging) en beter in verhouding is.. nu weet ik niet of de achterbumper blijft aangezien je die zo vreselijks veel ziet (net als de sideskirts trouwens, maar die vind ik gewoon strak) dus dat word mischien custom of 1 die dicht is dat m'n uitlaat er onder door loopt.

Vind het al met al lastig, want wil het mooi aanpassen zonder dat het zwaar overdreven is (maargoed daar heeft ieder weer z'n eigen vizie over) T gene wat zeker is is dat die van buiten zo zwart mogelijk moet 8)
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

er zijn zat dingen waarmee je een bumper nog kan aanpassen, zoals styleribs van autstyle enzo :)
Wie laag wil zijn, moet omrijden
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

vandaag stiekem m'n broers cadeau'tje onderschept.. smoked bumper/knipper lichten binnen gekregen :bier:
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

robin-mx3 schreef:vandaag stiekem m'n broers cadeau'tje onderschept.. smoked bumper/knipper lichten binnen gekregen :bier:

haha mooi toch :P
en op je verjaardag net doen alsof je van niks weet :P
Wie laag wil zijn, moet omrijden
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

haha :lol: , ben al jarig gewees (verlaat cadeau).. maar ze wilden ze op me auto zetten en hadden gezegd dat ze pas over 3 weken binnen kwamen dus dat is niet gelukt :roll: zaterdag is even er op zetten.. zal voor t mooie wel even een foto plaatsen :bouncered:
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

vandaag lekker met de voorbumper bezig geweest, verstevigingen verder aangebracht, zeikanten dicht.. en spuitklaar gemaakt 8) :mrgreen:

Volgende stap:
Voorbumper laten spuiten
sideskirts laten spuiten
mischien achterbumper opnieuw.. (zoieso scheurtje en ophangpunt repareren)
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

Gisteren gedaan wat ik al een tijd wilde doen.. Volledige poetsbeurt gegeven.. 5 uur mee bezig geweest maar het resultaat mag er wezen..

Tevens mijn smoked knipper/stads lichten gemonteerd. nog met de originele voor bumper. heb wat foto's geschoten maar die zijn helaas van slechte qualiteit. kon m'n handen ook niet meer stil houden haha :clown:

Dus voor een impressie:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

van de week een leuke ontdekking gedaan :roll: : rechtsachter de veerschotel voor de helft afgebrokkeld (doorgeroest) links ook al niet meer in al te beste staat.. lijkt me niet dat dat in 9 maanden gebeurd is al kan ik me vergissen.. Heb de auto toen gekocht met nieuwe apk. dus vanavond maar nieuwe schotels besteld en gelijk nieuwe bougie's, lucht filter, benzine filter, oliefilter en olie gekocht dus heb weer het 1 en ander te doen zodra dit binnen komt... :bouncered:
PascalMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 310
Lid geworden op: 12 mar 2006, 22:15
Locatie: Musselkanaal

Bericht door PascalMX3 »

Jaja, je blijft bezig! Maar dat mag ook wel voor zo'n mooie wagen 8)

Die veerschotels achter hadden ze direct in de fabriek toen moet coaten. Een paar maand geleden heb ik achter ook alles losgehad, en de veerschotels waren ook wat roestig, maar niet zo erg als bij jou.
Ik heb ze geschuurd, zinklaag erop gespoten, en daarna een laag bitumen opgesmeerd. Dit gaat nooit weer af.

Voorzijde heeft veel minder last van roest, ik had zelf helemaal geen roest op de veerschotels voor. Toch wel ff in de bitumen gezet :mrgreen:

Als je de gehele veer eraf hebt achter, maak dan ook ff onder goed schoon, en smeer het in met antiroest/roestomvormer. Want de roest die daar zit moet ook zeker aandacht hebben. Het zal wel niet veel zijn, maar toch.
robin-mx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 262
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:21
Locatie: Utrecht.

Bericht door robin-mx3 »

Ja idd, en het hoort er ook wel bij met een wat oudere auto. en wil zo veel mogelijk zelf doen want daar leer je ook weer van :bier: had er alleen wel ff de balen van want had t niet verwacht dat ze zo slecht zouden zijn.. moet ook een panhard stang vervangen (als dit de goede naam is) dus loop alles idd goed na en zal het inderdaad ''behandelen'' tegen verdere roestvorming.. en als de schotels vervangen zijn kan ik er als het goed is weer een hele tijd (veilig) tegen aan. en zal m dus gelijk een grote beurd geven want dat heeft ie ook wel verdiend :mrgreen: 8) thanks voor de tips. :)
Plaats reactie