Pagina 40 van 63

Geplaatst: 19 sep 2007, 16:45
door marcel v6
Ik gok 20 inch :lol: :mrgreen:
Stond in Bram ze profiel zie ik net :)

Geplaatst: 19 sep 2007, 17:02
door RichMX-3
ahaaaaaaaa nou toch goed gegokt dan :mrgreen:
ben benieuwd :bier:
krijg je er wel een flesje(of 10) chroom poets bij bram? haha

Geplaatst: 19 sep 2007, 18:12
door bramx3
marcel v6 schreef:Ik gok 20 inch :lol: :mrgreen:
Stond in Bram ze profiel zie ik net :)


oeps . moet geen 20 zijn :roll: :oops: :mrgreen:

Geplaatst: 19 sep 2007, 18:30
door turbulence
bramx3 schreef:
marcel v6 schreef:Ik gok 20 inch :lol: :mrgreen:
Stond in Bram ze profiel zie ik net :)


oeps . moet geen 20 zijn :roll: :oops: :mrgreen:


19 toch... meer paste er toch niet onder :mrgreen:

Geplaatst: 19 sep 2007, 19:04
door RichMX-3
hahaha iedereen weer speculeren :bier:
ik wacht het wel ff af :mrgreen:
neem niet aan dat bij 19 je wagen al 2.5 cm omhoog komt.

Geplaatst: 19 sep 2007, 19:22
door bramx3
nou .... kijk maar eens na de maten
zijn zowat de zelfde maten
maar dan 19"
en 1" is toch ook alweer een goeie 2 cm toch ?

Geplaatst: 19 sep 2007, 19:44
door Yence
Je MX ziet er super uit Bram, mijn respect voor al het custom werk dat erin zit! Ben benieuwd om 'm weer's in het echt te zien :)

Geplaatst: 19 sep 2007, 19:45
door bramx3
graci 8)

Geplaatst: 19 sep 2007, 19:45
door RichMX-3
jah dat is zo maar ik weet niet wat je omtrek van je band wordt bij zo'n maat velg?
bij 17 inch krijg je plattere banden (40 mm bijv.) om de omtrek (redelijk) hetzelfde te houden
dat zou zeggen bij 19 inch ( 2inchx2cm = 4cm) (u do the math) er geen of bandjes van 1 a 2 cm om heen zouden komen?
anders zou je diameter veranderen toch?

Geplaatst: 19 sep 2007, 20:59
door mx3freak
Yence schreef:Je MX ziet er super uit Bram, mijn respect voor al het custom werk dat erin zit! Ben benieuwd om 'm weer's in het echt te zien :)


met deze uitspraak eens...
tot voor kort was ik 1 van de weinige die echt aan het customizen was, maar jij bent me echt met stappen voorbij gevlogen!!! respect dude!!! :bier: