@ Scary

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

ben benieuwd kerel
wie gaat deze swap doen ?
gradje ?
laat maar weten als je hulp nodig hebt ;)
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ja ik en Gradje gaan het samen doen :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

Hoe kom je aan dat blok ik zit eraan te denk om een N/A 323 1.8 GT blok te kunnen kopen maar kan ze bijna niet meer vinden maar dan wel in nederland lijkt mij iets goedkoper qua verzend kosten en dergelijke.
Afbeelding
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

ik ben vandaag naar de sloop geweest voor een versnellings bak voor mijn turbo project die er aan gaat komen en ik heb de versnellings bak van de 1.8 BP nodig, hun vroegen 200 euro.. is dit een mooie prijs voor een versnellings bak?
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

zou wel kunnen .
laatst belde ik een sloop en vroegen ook zonder pardoes 175 euro voor een 1800V6 bak
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
cootjev6
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 498
Lid geworden op: 06 mar 2007, 14:04
Locatie: Omg Noord Holland

Bericht door cootjev6 »

dat valt dan nog wel mee. bij mij vroegen ze €250,- maar toen ben ik goed gaan door zoeken en heb uiteindelijk een bak met 83.000 km voor €100,- mee weten te lullen. ;)
Gebruikersavatar
M-Xtreme
Pilot
Pilot
Berichten: 673
Lid geworden op: 13 feb 2005, 18:30
Locatie: Driel
Contacteer:

Bericht door M-Xtreme »

probeer anders eens onderdelenzoeker.nl dan heb je meer keuze. er zit er vast wel een bij die goedkoper is 8)
Auto is te koop!! PM of MAIL
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

scary schreef:ik ben vandaag naar de sloop geweest voor een versnellings bak voor mijn turbo project die er aan gaat komen en ik heb de versnellings bak van de 1.8 BP nodig, hun vroegen 200 euro.. is dit een mooie prijs voor een versnellings bak?


raymond al gevraagd met zn turbo mx3 die in de soep was gelopen? neem aan dat hij toch ook een andere bak geplaatst heeft

en anders is 200 niet veel voor de bak, mx6 moest vaak ook zoiets kosten... alleen ff de vraag wat de staat is he, hoeveel km er in geroerd is etc..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
scary
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1767
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:41
Locatie: Someren

Bericht door scary »

kleine update!

Dankzij Bramx3 heb ik bij Bastiaan een mazda 323 1.8 GT-R turbo halfcut aanbetaalt, in de komende 2 maanden ga ik hem afbetalen en de Halfcut ophalen. :mrgreen:

en ja jullie zien het goed het is een GT-R what meens 210 pk BPT blok. ik ben er erg blij mee dat ik deze heb gevonden(bram bedankt voor je telefoontje:D), want bij mitsimoto had ik een GT-X willen bestellen met 180 pk omdat hij zij dat een GT-R ERG moeilijk te vinden was.

dus over 2 maanden heb ik de GT-R bij mij thuis staan hoop ik :bier: . en in november, verloopt mijn apk, en dan schors ik de mx-3 zodat ik de helewinter kan gaan sleutelen aan mijn eerste grote project, natuurlijk komt hier een turbo project topic van :) hier een fototje van het blokje.

Afbeelding

Update's are comming soon!
Afbeelding
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Goed nieuws kerel :bier:
Ben echt benieuwd wat het blok in je MX gaat doen 8)
Plaats reactie