Je KUNT met een 2,5 bijna hetzelfde verbruik halen als met de k8 motor, maaaar......de pretkilometers worden wel wat meer met de 2.5 wat weer wat minder is voor het verbruik. Of ik ooit terug zou willen naar een 1.8v6, nooooit, klze rijdt me te fijn :bounce1:
Bastian
tuning....
Moderator: Moderators
-
- Test-Pilot
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 27 jan 2004, 00:13
- Locatie: Albergen
-
- Test-Pilot
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 27 jan 2004, 00:13
- Locatie: Albergen
De koppen zijn idd anders, hebben rechthoekige en daarmee beter flowende koppen dan de ovale klde structuur. Voor onderdelen kun je altijd bij mij aankloppen, kep altijd wel wat op voorraad. Zelfs de klde cilinderkoppen zullen erop passen, maar die flowen wat minder en dat zal je dus een 5 pk kosten. Ow en het onderblok heeft hogere compressie zuigers 10:1 in plaats v/d 9,2:1 zuigers.
Bastian
Bastian
KLZE Power