Mijn nieuwe wagen...!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

@ wittefinish mijn reactie was dus voor eric bedoeld en niet voor ons MX3 rijders... :mrgreen:

@ eric Ja,je mag me best vragen wat ie moet kosten.Niet schrikken want het is een prijzig kitje,en er komen invoerkosten en zo bij
Ik kan hem bij jou thuis afleveren voor 2450 euro.

Als je eventueel contact met me wil opnemebn kun e dat makkelijker doen via mijn mail, info@tunerstyle.nl.
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

V6peter schreef:@ wittefinish mijn reactie was dus voor eric bedoeld en niet voor ons MX3 rijders... :mrgreen:



Het zou natuurlijk mooi zijn als je ook (exclusieve) kits voor de mx3 kan leveren :mrgreen: 8)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
EricMX
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:30
Locatie: Uithuizen (Groningen)
Contacteer:

Bericht door EricMX »

V6peter schreef:@ wittefinish mijn reactie was dus voor eric bedoeld en niet voor ons MX3 rijders... :mrgreen:

@ eric Ja,je mag me best vragen wat ie moet kosten.Niet schrikken want het is een prijzig kitje,en er komen invoerkosten en zo bij
Ik kan hem bij jou thuis afleveren voor 2450 euro.

Als je eventueel contact met me wil opnemebn kun e dat makkelijker doen via mijn mail, info@tunerstyle.nl.


Zo das inderdaad aardig prijzig. Ik hou het in iedergeval in mijn achterhoofd, Thanx!
Afbeelding
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

WhiteFinish schreef:
V6peter schreef:@ wittefinish mijn reactie was dus voor eric bedoeld en niet voor ons MX3 rijders... :mrgreen:



Het zou natuurlijk mooi zijn als je ook (exclusieve) kits voor de mx3 kan leveren :mrgreen: 8)


Ben nog steeds zoekende,valt heel erg tegen om iets unieks of aparts te krijgen voor onze wagens,en het moet prijstechnisch gezien natuurlijk ook leuk blijven.
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Jammer dat je MX weg is maar dit is ook een hele mooie wagen. Als je 't mij vraagt is de Min Garage bodykit het mooiste :)
sander
Pilot
Pilot
Berichten: 553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 04:16
Locatie: voorschoten
Contacteer:

Bericht door sander »

in het wit staat die kit ook errug leuk!

Afbeelding
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

EricMX schreef:
V6peter schreef:@ wittefinish mijn reactie was dus voor eric bedoeld en niet voor ons MX3 rijders... :mrgreen:

@ eric Ja,je mag me best vragen wat ie moet kosten.Niet schrikken want het is een prijzig kitje,en er komen invoerkosten en zo bij
Ik kan hem bij jou thuis afleveren voor 2450 euro.

Als je eventueel contact met me wil opnemebn kun e dat makkelijker doen via mijn mail, info@tunerstyle.nl.


Zo das inderdaad aardig prijzig. Ik hou het in iedergeval in mijn achterhoofd, Thanx!


Is inderdaad een hele prijzige kit,maar dan heb je een vette voorbumper,dikke achterbumper,mooie skirts,unieke achterspoiler en een set mistlampen voor in je bumper.De kit word geleverd met het gaas al netjes gemonteerd,pasvorm 100%,invoerrechten,btw,verzendkosten vanuit Zuid-Korea,bezorgkosten vanuit de haven in Rotterdam naar jouw adres,dus geen bijkomende kosten meer.En voor een clublid kan ik misschien nog wel iets leuks met de prijs doen.... :mrgreen:
Bijlagen
maurice011.jpg
maurice011.jpg (213.17 KiB) 1179 keer bekeken
maurice015.jpg
maurice015.jpg (253.29 KiB) 1179 keer bekeken
Plaats reactie