Aanpassen Bumper en Motorkap

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
parajoy
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 jun 2005, 22:17
Locatie: Maarssen

Bericht door parajoy »

Nee oke, maar dat afscheming tegen vocht zijn de rubberen randen rond de koplampen. En zo'n afschermingen zit ook tussen de motorkap en bovenkant bumper. Daarom eventueel het verband tussen ...
Gebruikersavatar
Marcel_mx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3291
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:14
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Marcel_mx3 »

parajoy schreef:Nee oke, maar dat afscheming tegen vocht zijn de rubberen randen rond de koplampen. En zo'n afschermingen zit ook tussen de motorkap en bovenkant bumper. Daarom eventueel het verband tussen ...


Die rubber randen hebben denk ik niet de vocht hoofdzaak..., ook al sluit het inderdaad niet goed aan.

Het glas van de koplamp zit vast gekit...
Uiteraard kan dit vanuit de fabriek slecht gekit zijn, maar ik weet wel dat ik een dag bezig ben geweest met proberen het glas er uit te krijgen...

Niet gelukt overgens.., en zelfs daarna waren ze nog waterdicht
Gebruikersavatar
parajoy
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 jun 2005, 22:17
Locatie: Maarssen

Bericht door parajoy »

HE maar Marcel ik denk dat ik morgen eens kijk naar die dwarsblak kijken of die nog iets af te stellen is.

THX
Gr. Rene
mx almere
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1788
Lid geworden op: 24 mei 2004, 13:52
Locatie: Almere

Bericht door mx almere »

Kijk ook eens goed naar je linker koplamp. Zo te zien zit ie aan de binnenkant te ver naar binnen waardoor ie druk zet op bumper en misschien ook wel op de motorkap.
Gebruikersavatar
Bazup
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 jun 2005, 16:22

Bericht door Bazup »

Originele bumpers passen altijd, mijn MX-3 heeft ook schade gehad, maar dit is goed gemaakt. De originele bumper zit netjes zoals hij hoort te zitten. Het fijnstellen van Bumpers en Koplamp, lijkt mij inderdaad het beste . :?
Gebruikersavatar
goeree
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 feb 2005, 19:42

Bericht door goeree »

datvan die bumper heb ik ook , daarom ga ik ook een andere er op zetten , het kwam bij mij door die balk die er in zat die was zo scheef als wat , en je zou nog onder de spatschermen kunnen kijken hoe die daar vast zit , bij mij was het gat in de bumper daar uitgescheurt zodat hij niet vergenoeg naar achter kon worden getrokken :?
Gebruikersavatar
parajoy
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 jun 2005, 22:17
Locatie: Maarssen

Bericht door parajoy »

Bedankt voor de tip, maar sinds vandaag w8 ik er ff mee.

De monteur door wie ik alles heb laten herstellen is langs geweest voor de koplamp waar vocht in zit. Deze moet waarschijnlijk compleet vervangen worden, dus moet sowiezo alles er weer af en misschien is er dan een kans dat we een aantal kunnen nakijken zoals bijv. die dwarsbalk. Het is namelijk een eenmans schadeherstelbedrijf en al jaren een bekende van ons dus er is vast wel wat te regelen.

TO BE Continued !! :roll:
Plaats reactie