KLZE swap in 4-cilinder, how to?

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

meer werk :bla: :bla: :mrgreen: :bouncered:


Tja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :blink: ..... :mrgreen: hahahaha

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
epicrates
New member
New member
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 apr 2010, 16:43

Bericht door epicrates »

martinenijenhuis schreef:meer werk :bla: :bla: :mrgreen: :bouncered:


Tja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :blink: ..... :mrgreen: hahahaha

Groetjes M&M


Ik heb gisteren nog wat topics nagelezen over het plaatsen van een motor met een turbo. Maar dat lijkt me veel meer werk toch. Dan moet je ook echt gaan slijpen en lassen, en dan heb ik het niet alleen over de motorsteunen maar ook over de motorkap.

Nog een vraag. Ook al zet ik er een turbo of v6 in, ik moet de ecu veranderen. Heb ik dan ook niet een nieuwe sleutel nodig, of hoe gaat dat?
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

epicrates schreef:Nog een vraag. Ook al zet ik er een turbo of v6 in, ik moet de ecu veranderen. Heb ik dan ook niet een nieuwe sleutel nodig, of hoe gaat dat?


Nee, het eerste type heeft een normale sleutel, en het 2e type heeft
een chip in de sleutel, maar die werkt niet via de ecu ;)

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Plaats reactie