ja maar deze beinvloeden de reflector ring niet
Als je zelf vaak aan de slag gaat (heb het zelf ook gehad) dan wordt het te donker en krijg je gezeik mee.
Omdat dus je lichtopbrengst te laag wordt en je reflector niet zichtbaar is.
Maar ik had ze zelf toen der tijd wel heel zwart gespoten met speciale lampenspray :P
achterlichten
Moderator: Moderators
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
U vraagt, wij draaien
http://img167.imagevenue.com/img.php?image=64604_IMGP0227_122_909lo.JPG&loc=loc909
Ik rij er al een tijdje mee rond en geen problemen mee gehad. Tevens kan achterliggend verkeer de rem- en gewoonlicht goed zien.
http://img167.imagevenue.com/img.php?image=64604_IMGP0227_122_909lo.JPG&loc=loc909
Ik rij er al een tijdje mee rond en geen problemen mee gehad. Tevens kan achterliggend verkeer de rem- en gewoonlicht goed zien.
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Klopt dit zijn orginele smoked achterlichten, niet zelf gedaan met spuitbusje ofzo.
Ze hebben een E-keurmerk, maar dat zegt helemaal niets. Een E-keurmerk staat voor de wijze van productie, niets over het toegestaan zijn op de openbare weg. Officieel zijn ze natuurlijk niet toegestaan omdat deze later zijn aangebracht. Heeft te maken met type keuring van de mx-3 bij de RDW maar daar ga ik niet verder op in, wordt te uitgebreid.
Ze hebben een E-keurmerk, maar dat zegt helemaal niets. Een E-keurmerk staat voor de wijze van productie, niets over het toegestaan zijn op de openbare weg. Officieel zijn ze natuurlijk niet toegestaan omdat deze later zijn aangebracht. Heeft te maken met type keuring van de mx-3 bij de RDW maar daar ga ik niet verder op in, wordt te uitgebreid.