Pagina 3 van 3
Geplaatst: 04 apr 2008, 16:04
door Mazdarati MX-6
Ik noem effe een voorbeeld .
Kijk naar het blok van v6peter .
Dat is zo blok als wat ik bedoel .
Geplaatst: 11 apr 2008, 22:04
door MX3Powerr
Weet iemand wat het verschil is tussen de :
Cam Belt & Pulley Kit - Probe 24v/Mazda V6 engines - Standard
Cam Belt & Pulley Kit - Probe 24v/Mazda V6 engines - Blue Print
Ze verschillen namelijk van prijs
heb ze van de fordprobestore.co.uk
Mvg Peter
Geplaatst: 11 apr 2008, 22:28
door turbulence
zoals fordprobestore zelf ook vermeld..
* good quality
* best japanse qaulity
denk persoonlijk dat je het niet zal merken... zal net liggen aan waar je zelf meeste vertrouwen bij hebt
Geplaatst: 15 apr 2008, 18:29
door martinenijenhuis
Een blue print is een exacte kopie zoals het in de fabriek ook op de
tekentafel lag..
Tijdens de produtie van een product wijkt het eind resultaat altijd (iets)af van het origineel.
Groetjes M&M
Geplaatst: 15 apr 2008, 19:02
door tweaker2001
Inderdaad. Bij blue printen worden alle onderdelen zo dicht mogelijk bij fabrieksspecs gebracht en alles zo gelijk mogelijk op elkaar afgestemd.
Vb. zuigers zelfde gewicht, zelfde afmeting, zuigerveren en olieschrapers idemdito, kop nauwkeurig gevlakt en ga zo maar door. Echt alles op maat geselekteerd dus.
Standaard geeft je zeg maar confectie onderdelen, zo uit t rek en gewoon binnen de fabriekstoleranties. Minder nauwkeurig als t ware.
Geplaatst: 16 apr 2008, 13:04
door MX3Powerr
Ok dan .. Bedankt he
Ik bestel gewoon de standaard zal bij een distributie riem wel niet zo heel veel uitmaken..
Greetz Peter