MX-3 Racer

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

er zijn genoeg onderdelen te vinden voor de K serie alleen niet in NL en je moet ff weten waar je moet wezen, en een dikke portomonee is ook wenselijk

Wil je echt gaan tunen raad ik je aan een 170 pk KLDE te nemen niet de 200 pk KLZE, voor de DE zijn er meer tuningparts te vinden dan voor de ZE, voor de ZE zijn er ook wel dingen te vinden maar door de aparte koppen zijn de mogelijkheden iets beperkter

ben benieuwd naar je project :bier:
Driven by a sixpack
jeroentje.nl
MazdaMx-3 Sponsor
MazdaMx-3 Sponsor
Berichten: 258
Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40

Bericht door jeroentje.nl »

KL-ZE erin... en leeg dat ding.
jurgen
New member
New member
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 okt 2007, 13:36
Locatie: elst

Bericht door jurgen »

hahahahahaha, jeroentje heeft de makkelijkste oplossing.
uiteraard leeg maken, en een motorswap is ook nodig, maar welke ben ik nog niet uit, natuurlijk geeft een klze, ja ik begin erin te komen, de meeste pk's, maar alles wat er omheen rijdt aan auto's heeft ongeveer 180 pk, dus wellicht toch een klde? maar we zullen het wel zien, eerst de auto halen van de week. en dan kijken wat voor plan ik ga maken.
en uiteraard mn andere racer verkopen.
ik hou jullie op de hoogte......
if you never crash, youre not going fast enough.
jeroentje.nl
MazdaMx-3 Sponsor
MazdaMx-3 Sponsor
Berichten: 258
Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40

Bericht door jeroentje.nl »

oh ja ik weet niet wat voor Race je doet .. maar

- stuurbekrachtiging verwijderen
- airco
- ABS
- verwarming
jurgen
New member
New member
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 okt 2007, 13:36
Locatie: elst

Bericht door jurgen »

ja en de bekleding, geluidmatten, sloten, evt. schuifdak,reservewielbak, binnendeuren eruit slijpen, verstevigingen in motorkap eruit, zijruiten van perspex, even kijken wat heb ik nog meer gedaan, oh ja koplampen ed eruit, paar kilo bekabeling die ik toch noet nodig heb, dashboard weg, (ik heb alleen een toerenteller nodig).
dat is even een klein sommetje, ik zit alleen nog met de achterruit die is natuurlijk loodzwaar en plastic is lastig om een hoek te buigen, maar ik denk dat ik er al een creatieve oplossing voor heb (wordt weer lassen pffff)
if you never crash, youre not going fast enough.
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Volgens mij heeft er iemand hier bij de Club een lichtgewicht achterklep.
Volgens mij was het Michelangelo?
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

dun plaatstaal in lassen met een sparing voor plexiglas????????
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Michelangelo had volgens mij een plexi achterruit idd.
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

dell sol klep is ook mogenlijk
maar wat het lichter zou zijn weet ik niet
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

geloof ooit eens gelezen te hebben op mx-3.com dat oa de achterklep enorm erop inweegt dus als je dat kunt veranderen dan pak je daar echt veel kilootjes
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Plaats reactie